توتی: ترجیح می‌دهم خودم را بکشم تا اینکه رم را ترک کنم

توتی: ترجیح می‌دهم خودم را بکشم تا اینکه رم را ترک کنم

پایگاه خبری فوتبالی – فرانچسکو توتی اعلام کرده دوست دارد در باشگاه رم حضور داشته باشد و باشگاه هم باید از بازیکنان سابق استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، توتی در جدیدترین گفت و گوی اینترنتی خود گفته: همیشه خودم را در رم متصور کرده بودم. سپس آن‌ها مقابل یک سد قرار دادند و فشار آوردند تا تصمیمی بگیرم که هیچ‌وقت نمی گرفتم. تصمیم خودم را گرفتم و خواستم که در فوتبال بمانم. بازگشت به هیئت مدیره؟ باید بنشینیم و صحبت کنیم. در حال حاضر می‌خواهم مسیر را کامل پیش بروم زیرا اگر به پایان برسد من اصلا از خودم راضی نخواهم بود. احساس می‌کنم نباید همکاری‌هایی که تا این لحظه داشتم را نیمه کاره رها کنم. ترجیح می‌دهم خودم را بکشم تا اینکه رم را ترک کنم.

توتی در ادامه افزود: پروژه رم را مانند یک هوادار می‌بینم. عصبانی می‌شوم و امیدوارم تا جایی که ممکن است در رتبه‌های بالای جدول کار را تمام کنند. امیدوارم رم پیشرفت کند حتی با کارهایی که من بیرون از رم انجام می‌دهم. می‌توانستم بیشتر از یک مدیر اجرایی باشم. هیچ وقت در تصمیمات دخیل نبودم و حالا باشگاه خارجی شده. هم مربی و هم مدیر ورزشی خارجی هستند. یک نفر که به آن‌ها می‌گفت چه چیزهایی برای رم مهم است قطعا می‌توانست مفید باشد. این چیزی است که حالا در باشگاه گم شده. چرا فکر می‌کنید بازیکنان سابق نمی‌توانند عضوی از باشگاه باشند؟ شاید چون اعصاب خردکن هستند. اگر من یک باشگاه فوتبال داشته باشم ترجیح می‌دهم از بازیکنان سابق استفاده کنم زیرا آن‌ها فوتبال را می‌شناسند.

1101