پیش‌بازی لاتزیو - بایرن مونیخ؛ جدال مدعیان کفش طلا

پیش‌بازی لاتزیو - بایرن مونیخ؛ جدال مدعیان کفش طلا

پایگاه خبری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیک رم میزبان بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی، لاتزیو که سال گذشته تا همین مقطع حتی برای قهرمانی هم شانس داشت حالا در رده ششم سری آ قرار دارد و حتی حضورش در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. نمی‌شود با توجه به بضاعت اینزاگی از لاتزیو انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان داشت زیرا آن‌ها پس از ۲۰ سال به تازگی به لیگ قهرمانان صعود کردند و کارشان تا همین مرحله هم شاهکار بوده. آن‌ها واقعا کار سختی مقابل بایرن دارند. آخرین باری که بایرن وارد ورزشگاه المپیکو شد رم را گلباران کرد اما بعید به نظر می‌رسد آن نتیجه تکرار شود.

بایرن فلیک ۶ جام کسب کرد و حالا به دنبال دفاع از تمام آن عناوین است. بایرنی‌ها آخرین بازی خود در بوندسلیگا را مقابل اینتراخت واگذار کردند اما تصور بحران آن‌ها چیزی شبیه به شوخی است. شاگردان فلیک آن‌قدر خوب و روان بازی می‌کنند که نمی‌شود از جای خاصی در زمین به عنوان نقطه ضعف آن‌ها نام برد اما شاید با توجه به ماهیت فوتبال فیزیکی لاتزیو، بایرنی‌ها نتوانند مانند همیشه اقتدار داشته باشند. هرچند که بین ۲ تیم فرسنگ‌ها فاصله است.

ایموبیله که فصل گذشته کفش طلا را از لواندوفسکی ربود از تقابل با این بازیکن و بایرن اسقبال کرده و از تاریخ‌سازی‌شان تا همین جای کار سخن گفته. شانس بایرن برای برد بسیار بالاست اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و لاتزیو شانس متوقف کردن بایرن را دارد. شاید حداقل در شهر رم.

***
هر ۲ تیم در ۱۲ بازی آخرشان گل زده‌اند. این یعنی یک هر ۲ تیم خط حمله ای معرکه دارند.

لاتزیو در ۱۰ بازی آخر خود مساوی نکرده است.

لاتزیو در تمام بازی‌های مرحله گروهی گل زده. در طرف مقابل هم بایرن در ۱۷ بازی بوندسلیگایی ۱۵ گل دریافت کرده اما در ۵ بازی آخر لیگ قهرمانان تنها یک کلین شیت ثبت کرده‌اند. این یعنی یک محک جدی برای ۲ طرف.

***
ترکیب احتمالی لاتزیو از نگاه بیلد: رینا – موساکیو – آچربی – پاتریک – لوئيس آلبرتو – لیوا – میلینکوویچ ساویچ – لاتزاری – ماروسیچ – ایموبیله - کوره‌آ

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ از نگاه بیلد: نویر – زوله – بواتنگ – آلابا – دیویس – کیمیش – گورتزکا – سانه – موسیالا – کومان - لواندوفسکی

1101