کربکندی: اجازه جدایی به میلاد جهانی را نمی دهیم

کربکندی: اجازه جدایی به میلاد جهانی را نمی دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت که علی دشتی خواهان جدایی از این تیم است اما این باشگاه به میلاد جهانی اجازه جدایی نمی دهد.

به گزارش فوتبالی، رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگو با شبکه دوم درخصوص وضعیت ذوب آهن گفت: چند دلیل باعث این عدم نتیجه گیری شد. تعدادی از بازیکنان خوب سال های گذشته را از دست دادیم و جایگزینی این بازیکنان می توانست تبعات داشته باشد. بازیکنان جوان و جایگزین، برای هماهنگی، نیاز به زمان داشتند. یکی دیگر از مسائل، بحث داوری بود که خیلی به ما لطمه زد.

وی گفت: عدم هماهنگی باعث شد تا تیم ما در نیم فصل نخست و در اوایل کار، نتایج خوبی نگیرد. اواخر نیم فصل شرایط کمی بهتر شد و فوتبال بهتری انجام می دادیم اما جایگاهمان خوب نبود و به همین دلیل کادرفنی ما تغییر کرد و آقای مجتبی حسینی به ذوب آهن پیوستند. اکنون تیم به خوبی در حال تمرین است و مربی با وضعیت تیم آشنا شود. اگر آقای حسینی بازیکن جانشینی را برای بازیکنان موجود بخواهد، تا جایی که توان باشگاه اجازه بدهد، بازیکنان مدنظر مربی را به خدمت می گیریم تا ان شالله در نیم فصل دوم وضعیت بهتری داشته باشیم.

او درباره علت انتخاب و جدایی رحمان رضایی گفت: زمان انتخاب ایشان من عضو هیئت مدیره نبودم. دلیل انتخاب رحمان رضایی به دلیل این بوده است که فوتبالیست خوبی بوده و در ایتالیا بازی کرده است. من فکر می کنم هیئت مدیره جدید فرصت خیلی خوبی به ایشان داده شد. با وجود کسب نتایج غیر قابل قبول، 14 هفته به ایشان فرصت داده شد. ولی جایگاه تیم به نوعی بود که هیئت مدیره تصمیم گرفت تغییراتی را ایجاد کند.
کربکندی در مورد اینکه آیا در مسائل فنی به رحمان رضایی کمکی می کرده است یا خیر، توضیح داد: من به ایشان این پیشنهاد را داده بودم که اگر به تجربه بنده نیازی داشته باشد، حاضرم به او کمک کنم ولی ایشان هیچ موقع به مشورت با من احساس نیاز نکرد و من نیز تلاشی نکردم که چیزی را به رحمان رضایی تحمیل کنم.

سخنگوی ذوب آهن درخصوص اختلافاتش با رحمان رضایی نیز گفت: نمی خواهم به مسائل گذشته برگردم. ایشان مصاحبه ای انجام دادند که حرفه ای نبود و خیلی از واقعیت ها را زیر پا گذاشته بودند و در آن مصاحبه ها بی اخلاقی رخ داده بود. ولی به دلیل اینکه من عضو هیئت مدیره بودم و دلیلی نداشت با بحث های رو در رو بخواهم به تیم لطمه بزنم و من جواب ایشان را ندادم چرا که این مسئله به ذوب آهن کمکی نمی کرد و تیم را بیشتر به حاشیه می داد و من ترجیح دادم در این زمینه سکوت کنم.
وی درباره اینکه آیا مجتبی حسینی لیست خریدی را در اختیار این باشگاه قرار داده است، پاسخ داد: ایشان در تمام خطوط نیاز به بازیکن دارد ولی با تمرینات مرتبی که انجام می دهد، در هر پستی درخواست جذب یک یا دو بازیکن را داده اند و باید ببینیم چه بازیکنانی آزاد هستند و چه کسانی را می توانیم جذب کنیم.

او در مورد درخواست جدایی علی دشتی نیز توضیح داد: آقای دشتی خواهان جدایی است ولی ما از باشگاهی که قصد جذب او را داشته باشد، نامه ای دریافت نکرده ایم که بخواهیم با بازیکن دیگری جایگزین کنیم یا موافقت کنیم. ایشان به ماندن علاقه ای ندارد. او رفتارهای غیر حرفه ای داشته است مثلا تمرینات را خوب انجام نمی داده یا به بیماری تمارض می کرده است. ولی به هر شکل ما منتظریم که آیا او درخواستی از باشگاه های دیگری دارد که با بازیکن دیگری جایگزین کنیم یا به او اجازه جدایی بدهیم.
کربکندی در پایان درباره شایعات جدایی میلاد جهانی و حضور او در استقلال گفت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و با شرایطی که داریم، با جدایی بازیکن خوبی مانند میلاد جهانی موافقت نمی کنیم.

6641