گزارش روز: عملکرد مدافعین عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تا هفته بیست و پنجم

گزارش روز: عملکرد مدافعین عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تا هفته بیست و پنجم

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول امسال آن قدر بد کار کرده که در میان ۳ تیم ضعیف مدافع عنوان قهرمانی تا هفته بیست و پنجم قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، پس از ۳۰ سال لیورپولی‌ها توانستند در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شوند و افتخاری بزرگ به دست آوردند. آن‌ها در ابتدای امسال هم خوب کار کردند و پس از برد ۷-۰ مقابل کریستال پالاس در ماه دسامبر با ۴ امتیاز اخالاف نسبت به نزدیک‌ترین تیم توانستند در صدر قرار بگیرند اما انگار بت لیورپول شکسته شده و آن‌ها اصلا به فکر قهرمانی در لیگ برتر نیستند. رسانه سان در همین زمینه گزارشی منتشر کرده تا روند تیم‌های مدافع عنوان قهرمانی را بررسی کند.

در میان تیم‌هایی که در لیگ برتر قهرمان شدند و فصل بعد به جای دفاع از این عنوان عملکرد بدی داشتند (تا این مقطع از فصل)، لیورپول فعلا در رده سوم قرار دارد و باید منتظر رتبه آخر فصل قرمزپوشان ماند.

بدترین عملکرد بین مدافعین عنوان قهرمانی در اختیار لسترسیتی است که پس از قهرمانی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ در فصل بعد تا هفته بیست و پنجم تنها ۲۱ امتیاز گرفته بود و رتبه‌ای بهتر از دوازدهم در انتهای فصل کسب نکرد. پس از لستر چلسی قرار گرفته که فصل پیشتر از قهرمانی لستر قهرمان شد. چلسی فصل پس از قهرمانی‌اش دهم شد. سپس لیورپول در این جدول قرار می‌گیرد که حالا پس از گذشته ۲۵ بازی تنها ۴۰ امتیاز گرفته اما مشخص نیست در انتهای فصل در چه رتبه‌ای قرار می‌گیرد. پس از لیورپول هم منچستر یونایتد در اولین فصلی که فرگوسن روی نیمکت تیم‌شان ننشست قرار گرفته.

1101