وینیسیوس: پرز بزرگترین هوادار من است/ می‌‌خواهم ۲۰۰ بازی دیگر برای رئال انجام دهم

وینیسیوس: پرز بزرگترین هوادار من است/ می‌‌خواهم ۲۰۰ بازی دیگر برای رئال انجام دهم

پایگاه خبری فوتبالی – وینیسیوس اعلام کرده فلورنتینو پرز یکی از مهم‌ترین هواداران او است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در جدیدترین گفت و گوی خود به TNT Sports گفته: تمام اعتماد به نفس حضور من در رئال مادرید به خاطر زیدان به دست آمده و البته هم‌تیمی‌ها و رئيس باشگاه. فلورنتینو پرز همیشه به من نیرو می‌دهد و به من می‌گوید او بزرگترین و مهم‌ترین هوادار من در دنیا بعد از فامیل و اقوام است.

وینیسیوس در ادامه افزود: بازی در رئال مادرید همیشه یک مسئولیت بزرگ است زیرا این تیم بزرگترین باشگاه دنیا است اما تمام افراد باشگاه و اقوام من آرامش را برایم فراهم می‌کنند تا تنها نگرانیم خود فوتبال باشد. من در آستانه تجربه کردن ۱۰۰ بازی برای رئال مادرید هستم که من را در زمره یکی از ۳ جوان ۲۰ ساله با بیشترین بازی قرار می‌دهد. می‌خواهم در ۲۰۰ یا ۳۰۰ بازی دیگر برای رئال مادرید به میدان بروم.

شایعات زیادی درباره احتمال جدایی وینیسیوس از رئال مادرید شنیده می‌شود اما او اعلام کرده می‌خواهد در رئال بماند و موفق شود. او گفته: من همیشه روی رئال مادرید که بهترین بازیکنان دنیال را دارد و از آن‌ها چیزهای جدید یاد می‌گیرم، تمرکز دارم. در ۲۰ سالگی هستم اما انگار برای مدت‌های زیادی اینجا بازی کرده‌ام. می‌خواهم در رئال مادرید بمانم و بیشتر به تیم کمک کنم.

1101