بیک‌وردی رییس هیات فوتبال استان البرز: رییس جدید باید نگاه ملی داشته باشد

بیک‌وردی رییس هیات فوتبال استان البرز: رییس جدید باید نگاه ملی داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی- تا روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، پایگاه خبری فوتبالی با اعضای مجمع درباره این انتخابات و معیارهای رییس فدراسیون فوتبال برای اداره این فدراسیون، گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز با منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال استان البرز در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کردیم.

بیک وردی خودش هم برای حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده هیات ها کاندیدا شده است.

گفت و گوی فوتبالی را با بیک‌ وردی بخوانید:

سوال: به نظر شما رییس جدید فدراسیون فوتبال، باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟
جواب: رییس جدید فدراسیون فوتبال باید نگاه ملی، مشورتی داشته باشد. همچنین باید توجه ویژه ای به فوتبال بانوان و بخش فوتبال پایه کند و نگاه ملی و مرکز زدایی در اولویت کارش قرار بگیرد.

سوال: هیات رییسه جدید باید متشکل از چه کسانی و با چه خصوصیاتی باشد؟
جواب: باید تمام شاخصه‌ها را در بخش های مختلف داشته باشند. حداقل یکی از اعضای جدید باید کارشناس حقوقی باشد و حضور افرادی که تجربه کار اقتصادی و اجرایی دارند، می‌تواند به سود فوتبال تمام شود.

سوال: شما خودتان برای حضور در هیات رییسه ثبت نام کرده‌اید. چه برنامه ای برای بهتر شدن اوضاع فوتبال کشور و فدراسیون فوتبال دارید؟
جواب: نگاه ویژه به استان های محروم خواهم داشت و اگر به هیات رییسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کنم، توجه به فوتبال بانوان یکی از برنامه‌های اصلی‌ام خواهد بود

سوال: سوال: به برنامه رای می دهید یا فرد؟
جواب: به بهترین برنامه ای که فرد ارائه دهنده، قابلیت اجرای آن را داشته باشد رای می دهم.

سوال: رسانه ها و برنامه ها و مناظره ها در رسانه ها روی شما اثر می گذارد یا نه؟
جواب: تعامل با رسانه ها می تواند باعث رشد ورزش و فوتبال شود و نقد سازنده ارزش زیادی دارد اما مخالف انتقاد توام با تخریب هستم و خواهش می کنم انتقادها با راهکار باشد.

سوال: چالش های پیش رو و هزینه های سنگین تیم ملی و بدهی به آژانس های هواپیمایی و پرونده ویلموتس و ... دیگر مسایل را رییس جدید باید چطور مدیریت کند؟
جواب: عمده ترین مشکل، بند یک اساسنامه است که باید طی یک سال آینده اصلاح شود و بخش دیگر مشکلات اقتصادی است. قطعا کسانی که کاندیدا شده اند می‌دانند کار سختی در پیش دارند و باید چشم اندازی برای بهتر شدن وضعیت فوتبال در 4 سال آینده ترسیم کنند.

سوال: آیا فدراسیون برای رییس جدید یک زمین سوخته است یا اینکه می شود دوباره فدراسیون را از همه نظر احیا کرد؟
جواب: یکی از بهترین کشورهای دنیا هستیم که امکانات و پتانسیل خوبی در آن نهفته است و با یک برنامه ریزی خوب می توانیم آینده خوبی برای فوتبال ترسیم کنیم.

9697