مصدومیت دروازه بان تیم یونانی به علت سوختن هنگام آشپزی!

مصدومیت دروازه بان تیم یونانی به علت سوختن هنگام آشپزی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی تیم پانتولیکوس این هفته مصاف حساس تیمش را مقابل پاناتینایکوس از دست داد زیرا به دلیل پخت استیک دست خود را سوزانده است.

به گزارش فوتبالی، این دروازه‌بان ۳۰ ساله انتخاب اول پانتولیکوسی‌ها برای دروازه است اما نامش در لیست تیم برای بازی روز گذشته در چهارچوب سوپرلیگ یونان قرار نگرفت.

این دروازه‌بان در گفت و گو با Nova پیش از دیدار مذکور گفته: من در این بازی درون زمین حضور نخواهم داشت اما برای هفته بعد مشکلی ندارم. این اتفاقات پیش می‌آید.

گزارشگر شبکه با ارائه سوالی طنز از او پرسید که اصلا موفق شد کاملا آشپزی‌اش را انجام دهد که کنت پاسخ داد: همسرم ادامه آشپزی را انجام داد.

نکته بامزه اینجاست که تیم پانتولیکوس دروازه‌بان دوم خود نیکولاس ملیساس را درون دروازه قرار داد و توانست با ثبت کلین شیت، ۱-۰ حریف خود را شکست دهد.

این مصدومیت فوتبال‌دوستان را به یاد مصدومیت سانتیاگو کانیزارس، دروزاه‌بان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۰۲ می‌اندازد که شیشه افترشیو خود را روی پایش انداخت و باعث بریده شدن تاندون هایش شد. همچنین اور بانگا هم یک بار در جریان سوخت‌رسانی به خودرویش مجبور شده با کمک پایش در را باز کند که این مسئله موجب مصدمیت او از ناحیه مچ شد.

1101