کاسمیرو: هنگام کانتر بازی کردن بیشتر از حضور در سانتیاگو برنابئو استرس دارم!

کاسمیرو: هنگام کانتر بازی کردن بیشتر از حضور در سانتیاگو برنابئو استرس دارم!

پایگاه خبری فوتبالی – کاسمیرو یکی از علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری است و اعلام کرده از این طریق رابطه‌اش با هواداران بهبود یافته.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در جدیدترین گفت و گوی اینترنتی خود گفته: زمانی که بازی کانتر را انجام می‌دهم به شدت عصبی می‌شوم. حتی بیشتر از حضور از سانتیاگو برنابئو. احساس فشار بیشتری می‌کنم زمانی که مردم بازی من را مشاهده می‌کنند.

هافبک برزیلی رئال مادرید اعلام کرده از زمانی که اقدام به تاسیس کانال خود در توییچ (یک شبکه اجتماعی با محوریت علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری) کرده رابطه بسیار بهتری با هواداران پیدا کرده است. کاسمیرو می‌گوید: پس از افتتاح حساب در توئیچ ارتباطم با هواداران بسیار بهتر شده. مردم به من نزدیک‌تر شده‌اند و با بازیکن برزیلی رئال مادریدی احساس صمیمیت بیشتری می‌کنند. آن‌ها از شما سوال می‌پرسند و هر زمان که بتوانم هم با پاسخ دادن به سوالات‌شان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنم.

کاسمیرو در ادامه گفت: من یکی از کسانی هستم که زمانی که چیزی را شروع می‌کنند علاقه‌ای به شکست ندارند. سعی کرده‌ام تا خودم را در پست وینگر یا فوروارد قرار بدهم اما امتیاز گلزنی‌ام بسیار پایین بوده. می‌دانم که پست من هافبک دفاعی است و باید به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. در زندگی واقعی ام اینگونه هستم و در بازی‌های کامپیوتری‌ هم به همین ترتیب.

1101