ستاره پرتغالی منچستریونایتد در مسیر ثبت یک رکورد بی سابقه

ستاره پرتغالی منچستریونایتد در مسیر ثبت یک رکورد بی سابقه

پایگاه خبری فوتبالی - هیچ بازیکنی را در لیگ انگلیس نمی توان تعیین کننده تر و سرنوشت ساز تر از برونو فرناندز دانست. هافبک پرتغالی در منچستریونایتد و در اولدترافورد فوق العاده ظاهر شده است. پل اسکولز گفته است که برونو خیلی فراتر از حد تصورات بوده است و عملکرد این بازیکن در پیراهن شیاطین سرخ هر روز تمجیدها و تحسین های بیشتری را به سمت خود جلب می کند.

به گزارش فوتبالی، کمی بیشتر از یک سال پیش یعنی در اواخر ژانویه 2020 ، برونو فرناندز به منچستریونایتد ملحق شد که در 59 بازی خود در اولدترافورد 34 گل زده است. آماری که برای بازیکنی که در خط هافبک بازی می کند درخشان است هر چند که بسیاری از گلهایش از روی نقطه پنالتی بوده است. برونو در سن 26 سالگی در مسیر ثبت رکوردهای اعجاب انگیزی است و می تواند به اولین هافبکی تبدیل شود که به آقای گل لیگ برتر تبدیل می شود.

تا کنون هرگز نشده که یک هافبک آقای گل لیگ انگلیس شود چرا که همواره مهاجمان یا وینگرها این عنوان را از آن خود کرده اند. برونو در این فصل 15 گل زده و فقط دو گل تا محمد صلاح آقای گل مسابقات فاصله دارد. هری کین و سون از تاتنهام با 13 گل بعد از او هستند. گوندوگان هافبک منچسترسیتی هم یازده گل زده است. 

گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ انگلیس، فرانک لمپارد با 177 گل است اما هرگز به آقای گلی نرسید. حالا برونو در نزدیکی ثبت یک رکورد بی سابقه قرار دارد. منچستریونایتد برای جذب برونو 55 میلیون یورو پرداخت که حالا زمان ثابت می کند که این سرمایه گذاری کاملا صحیح و هوشمندانه بوده است. 

4125