عکسی از مسی که سوژه شد؛ او تک و تنهاست؟

عکسی از مسی که سوژه شد؛ او تک و تنهاست؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لالیگا مقابل کادیز با نتیجه‌ی یک بر یک متوقف شد و در واقع نتوانست به پیروزی برسد. رونالد کومان در بارسلونا و لالیگا عملکرد جالبی نداشته و در واقع نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در دقیقه 90 از کادیز گل خورد و متوقف شد. پیش از آن بارسا با تک گل لیونل مسی از کادیز پیش بود و در واقع مسی هم گل خود را از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسانده بود. مسی در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسلونا را داشت و یکی از دلایل او، فروش دوستان نزدیکش مانند لوئیس سوارز توسط سران بارسلونا بود. اکنون به نظر می‌رسد که لیونل مسی در بارسلونا تنها شده است به طوری که او پس از گلی که کادیز به ثمر رساند، در قابی که بازیکنان کادیز در حال خوشحالی بودند، او تک و تنها و ناراحت ایستاده بود.

در هر صورت شرایط مسی در بارسا مساعد به نظر نمی‌رسد و گفته می‌شود که او در تابستان می‌خواهد از بارسا برود و قراردادش را تمدید نخواهد کرد هر چند که این ها تماما حدس و گمان است و باید دید که در نهایت و واقعیت چه اتفاقی می‌افتد.

1470