عکس؛ واکنش لنگله در ماشین به هواداران بارسلونا پس از بازی افتضاحش!

عکس؛ واکنش لنگله در ماشین به هواداران بارسلونا پس از بازی افتضاحش!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در بازی مقابل کادیز با نتیجه‌ی یک بر یک متوقف شد و نتوانست سه امتیاز را به دست بیاورد. در این بازی آبی و اناری پوشان با تک گل لیونل مسی از کادیز پیش افتادند اما نتوانستند این نتیجه را حفظ کنند و با ضربه‌ی پنالتی که لنگله به حریف داد، در دقیقه 90 گل خوردند و بازی مساوی شد.

به گزارش فوتبالی، اما کلمنت لنگله پس از اشتباهی که مرتکب شد، با ماشین خود از ورزشگاه خارج شده و در خیابان با هواداران بارسلونا احاطه شد. او در این مدت که توسط هواداران احاطه شده بود، چهره‌ی درهمی به خود گرفته بود و مشخص بود که اصلا اوضاع و احوال خوبی ندارد. البته برخی از هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی معتقد بودند که لنگله به این علت این چهره را به خود گرفته تا خشم بازیکنان بارسلونا را بخواباند و نشان دهد که خودش هم از این بابت ناراحت است.

در این مدت که ماشین او متوقف شده بود، هواداران بارسلونا با او عکس و سلفی می‌گرفتند و سعی می‌کردند که با او فیلم بگیرند و لنگله چهره‌ی درهمی داشت و نشان می‌داد که ناراحت است. او در این فصل سه پنالتی به حریفان داده که این تعداد از تمامی بازیکنان بارسلونا بیشتر است موجب انتقادات بر علیه او شده است.

1470