هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس: به برنامه رای نمی‌دهم

هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس: به برنامه رای نمی‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی- تا روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، پایگاه خبری فوتبالی با اعضای مجمع درباره این انتخابات و معیارهای رییس فدراسیون فوتبال برای اداره این فدراسیون، گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز با غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان  فارس در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کردیم.

هنرپیشه خودش هم برای حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده هیات ها کاندیدا شده است.

گفت و گوی فوتبالی را با هنرپیشه را بخوانید:

سوال: به نظر شما رییس جدید فدراسیون فوتبال، باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

جواب: رییس جدید فدراسیون فوتبال باید در ابتدا وضعیت فدراسیون و فوتبال ما را سر و سامان بدهد زیرا مردم با فوتبال قهر کرده اند. باید با دولت تامل داشته باشد و در هر حال هیات ها و باشگاه ها مشکلاتی دارند که باید آنها را هم بسنجد.

سوال: هیات رییسه جدید باید متشکل از چه کسانی و با چه خصوصیاتی باشد؟

جواب: هیات رییسه نباید ماشین امضا باشد. اینگونه نباشد که تمام مصوبات را امضا کنند. باید مصوبه ها مورد بحث و چالش قرار بگیرد.

سوال: شما خودتان برای حضور در هیات رییسه ثبت نام کرده‌اید. چه برنامه ای برای بهتر شدن اوضاع فوتبال کشور و فدراسیون فوتبال دارید؟

جواب: به عنوان هیات رییسه باید تلاش کنیم در مسیری قدم برداریم که به نفع فوتبال باشد. باید سعی کنیم تصمیماتی گرفته شود که شخصی نباشد.

سوال: به برنامه رای می دهید یا فرد؟

جواب: به برنامه رای نمی دهم، به سوابق و گذشته فرد نگاه می کنم و بهترین تصمیم را می گیرم.

سوال: رسانه ها و برنامه ها و مناظره ها در رسانه ها روی شما اثر می گذارد یا نه؟

جواب: فوتبال بدون رسانه معنی ندارد و باید با یک ارتباط سالم بین رسانه ها و فوتبال ایجاد شود و این موضوع می تواند توسط رییس و هیات رییسه جدید فدراسیون فوتبال به خوبی صورت پذیرد.

سوال: چالش های پیش رو و هزینه های سنگین تیم ملی و بدهی به آژانس های هواپیمایی و پرونده ویلموتس و ... دیگر مسایل را رییس جدید باید چطور مدیریت کند؟

جواب: تعارف نداریم کار خیلی سخت است و کاندیدا ها الان می گویند این کار و آن کار را می کنیم اما کار سختی در پیش داریم. اصلی ترین اولویت رییس جدید فدراسیون فوتبال باید صعود تیم ملی به جام جهانی باشد. همچنین موضوع بدهی های فدراسیون فوتبال و بدهی به ویلموتس باید با ارتباط گرفتن با دولت و دیگر دستگاه ها حل شود.

سوال: آیا فدراسیون برای رییس جدید یک زمین سوخته است یا اینکه می شود دوباره فدراسیون را از همه نظر احیا کرد؟

جواب: انطور نیست و نباید همه چیز را صفر ببینیم و کارهای خوبی هم انجام شده است و امیدوارم با خرد جمعی نکات ضعف به نکات قوت تبدیل شود.

9697