اتفاق جالب در ایتالیا: وزیر میلانی برد اینتر را تبریک گفت

اتفاق جالب در ایتالیا: وزیر میلانی برد اینتر را تبریک گفت

پایگاه خبری فوتبالی – وزیر کشور ایتالیا بابت شکست میلان ناراضی به نظر می‌رسد. او برد اینتر را به رقیب تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته دربی میلان برگزار شد که دیدار بسیار حساسی بود زیرا هر ۲ تیم در کورس قهرمانی حضور دارند. پیش از شروع بازی متئو سالوینی، وزیر کشور ایتالیا و معاون نخست وزیر در یک پست اینستاگرامی که در آن تصویر خودش با پیراهن میلان را منتشر کرده بود نوشت: خانه، ساندویچ و اماده شدن برای دربی. پیش‌پینی شما از نتیجه چیست؟

سالوینی از هواداران پر و پا قرص میلان است و این علاقه را بارها نشان داده است. در بازی روز گذشته البته او خیلی از نتیجه راضی به نظر نمی‌رسید زیرا اینتری‌ها با ۳ گل شکست سنگینی را به میلانی‌ها تحمیل کردند. نکته جالب اینجاست سالوینی پس از پایان بازی یک تصویر تقریبا برآشفته از خودش که شوخی به نظر می‌رسد در اینستاگرام منتشر کرد و نظر خود را نوشت.

سالوینی زیر تصویر خودش با پیراهن میلان و ۳ پرتغال (که به نظر به ۳ گل اینتر ربط دارد) نوشته: یک، دو و سه پرتغال را آب گرفتم. زمانی که شما به تیم قوی‌تر می‌بازید دیگر بهانه ای وحود ندارد. به افتخار برنده‌ها!

با توجه به حضور سیلویو برلوسکونی در باشگاه میلان در سال‌های گذشته به نظر می‌رسد سیاست‌مداران در کشور ایتالیا بیشتر طرفدار میلان هستند.

1101