پیام موناکو به بارسلونا: می‌خواهد پاریس را شکست دهید؟ به ما دایرکت بدهید!

پیام موناکو به بارسلونا: می‌خواهد پاریس را شکست دهید؟ به ما دایرکت بدهید!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه موناکو در توئیتر برای پاریسی‌ها کری خواند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدار مهمی در چهارچوب رقابت‌های لیگ فرانسه برگزار شد و در آن پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک د پرنس میزبان موناکو بود. موناکویی‌ها در دیدار رفت در ورزشگاه لویی دوم توانسته بودند پاریسی‌ها را با نتیجه ۳-۲ شکست دهند و در بازی شب گذشته هم با درخشش توانستند پاریس را دبل کنند و با نتیجه ۲-۰ این دیدار را هم به سود خود خاتمه دهند.

نکته بامزه اما واکنش حساب اسپانیایی موناکو در شبکه اجتماعی توئیتر بود. این حساب با توجه به نتیجه ۴-۱ در دیدار دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که در آن پاری سن ژرمن توانست برنده شود به بارسلونایی‌ها طعنه زده که اگر می‌خواهند در دیدار برگشت در ورزشگاه خانگی‌ پاریسی‌ها پیروز شوند می‌توانند از آن‌ها مشاوره بگیرند.

موناکو در توئیتر خود نوشته: «پاری سن ژرمن را هم در دور رفت شکست دادیم و هم در دور برگشت. بارسلونا! اگر نیاز به توصیه یا مشاوره داری به ما یک دایرکت (پیام مستقیم خصوصی در توئیتر) بفرست!».

گفتنی است در حال حاضر در لیگ فرانسه پاری سن ژرمن با ۵۴ امتیاز از ۲۶ بازی در رده سوم قرار گرفته و ۴ امتیاز با لیل صدرنشین فاصله دارد. موناکو هم با۵۲ امتیاز چهارم است.

1101