پریچهره: انتخابات هیئت فوتبال تهران ارتباطی به انتخابات فدراسیون نداشت/ تخلفی صورت نگرفت

پریچهره: انتخابات هیئت فوتبال تهران ارتباطی به انتخابات فدراسیون نداشت/ تخلفی صورت نگرفت

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت که برگزاری انتخابات هیئت فوتبال این استان، ارتباطی به انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

به گزارش فوتبالی، نصرالله پریچهره درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران و اعتراضات به احتمال مهندسی شدن آن اظهار داشت: فوتبال خود به خود حاشیه دارد و نمی‌شود باز هم حاشیه درست کرد. افراد مستندات خود را منتشر کنند. ما باید از همزبانی به همدلی برسیم و تا زمانی که همدلی ایجاد نشود، فوتبال باز هم مشکل خواهد داشت. خیلی صحبت کردیم و نامزدهای انتخابات حرف‌های قشنگی زدند. آنها برنامه‌های خوبی دادند و آرامش حاکم بود. تلاش کردیم براساس آیین‌نامه و اساسنامه پیش برویم و خدشه‌ای به آن وارد نشده است.

وی با بیان اینکه پس از بسته شدن لیست نامزدها گفته شد انتخابات مهندسی شده است، تصریح کرد: ما گفتیم خودمان ورزشی هستیم و اگر انتخابات مهندسی است، نباید در حد حرف باشد. باید در این باره مستندسازی شود. برای اولین بار در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، کارگروهی با افراد حوزه نظارتی، بازرسی، حراست، معاونت ورزشی و حقوقی خودمان که به اساسنامه اشراف داشته‌اند، تشکیل دادم. می‌توانم بگویم خودم کمترین وقت را گذاشتم و به کارگروه گفتم خودشان تصمیم بگیرند. دبیر مجمع هم حضور داشت و ایرادات در سه روز کاری برطرف شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این باره که انتخابات تحت تأثیر حضور برخی افراد در مجمع بود، گفت: دیگران چنین چیزی را مطرح می‌کنند و من این موضوع را قبول ندارم. نظر هر کسی محترم است و من به افراد احترام می‌گذارم. من مسئولیت داشتم و کار را با کمک فدراسیون فوتبال انجام دادیم. یک نفر گفت چرا انتخابات هیئت فوتبال قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. من می‌گویم آیا در این یک سال و نیم خسته نشدید؟ خودتان می‌گویید ضعیف شده‌ایم و می‌گویند (فوتبال تهران) تخریب شده است. ما باید مسائل را به جان بخریم و شاید ایراداتی باشد، اما تخلف نشده است.

پریچهره درباره برگزاری این انتخابات، یک هفته قبل از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بیان کرد: بحث این نیست و استعلام‌ها طول کشیده است. زمانی که استعلام‌ها آمد و لیست را بستیم، تاریخ انتخابات فدراسیون مشخص نبود و به فدراسیون فوتبال گفتیم از میان 2 یا 4 اسفند، یک تاریخ را برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران انتخاب کند. آنها 4 اسفند را اعلام کردند و بعد گفته شد انتخابات فدراسیون فوتبال، 10 اسفند خواهد بود. انتخابات فدراسیون به ما ارتباطی ندارد و اجازه دهید مشکل خودمان را حل کنیم.

وی در مورد وضعیت فعلی فوتبال استان تهران خاطرنشان کرد: ایرادات زیادی داریم. با توجه به صحبت‌هایی که توسط نامزدها مطرح شد، فکر می‌کنم اگر از وجود این عزیزان استفاده شود، تحول خاصی در فوتبال تهران رخ می‌دهد.

7474