پیام مسی به رونالدینیو به دلیل درگذشت مادرش: باورکردنی نیست...

پیام مسی به رونالدینیو به دلیل درگذشت مادرش: باورکردنی نیست...

پایگاه خبری فوتبالی – لیونل مسی به دلیل درگذشت رونالدینیو برای این فوتبالیست پیام فرستاد.

به گزارش فوتبالی، مادر رونالدینیو، یکی از اسطوره‌های فوتبال برزیل و بارسلونا ۲ روز پیش درگذشت و این فوتبالیست را عزادار کرد. نام مادر رونالدینیو دونا میگوئلینا بود که در سن ۷۱ سالگی به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت. پس از درگذشت او افراد زیادی چون آدریانو و دیگر هم تیمی‌های سابق برای رونالدینیو پیام تسلیت فرستادند.

لیونل مسی، هم تیمی سابق رونالدینیو در بارسلونا هم جزء افرادی بود که برای این بازیکن برزیلی پیام فرستاد. مسی در پیام خود گفته: رونی! هیچ حرفی نمی‌توانم به زبان بیاورم و نمی‌توانم اتفاق پیش آمده را باور کنم. تنها می‌خواهم انرژی زیاد و یک آغوش برای خودت و تمام خانواده‌ات بفرستم. بابت از دست دادن مادرت شرمنده هستم. امیدوارم روح مادربزرگت در آرامش باشد.

پیش از این باشگاه اتلتیکو مینیرو هم برای رونالدینیو پیام فرستاده و به او تسلیت گفته بود. پیشتر البته خود رونالدینیو در ماه دسامبر خبر بستری شدن مادرش را اعلام کرده و نوشته بود: «دوستان عزیزم. مادر من به کرونا مبتلا شده و امیدوارم هرچه سریع‌تر کرونا را شکست دهد. از انرژی‌ها و دعاهای‌تان سپاسگزارم. مادر، انرژی داشته باش!» که متاسفانه مادر او نتوانست کرونا را شکست دهد و در نتیجه درگذشت.

1101