اینزاگی پس از تساوی مقابل رم: بازیکنانم مثل «شیر» بازی کردند!

اینزاگی پس از تساوی مقابل رم: بازیکنانم مثل «شیر» بازی کردند!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم بنونتو که شب گذشته شاگردانش توانستند با وجود ۱۰ نفره شدن مقابل رم به تساوی بدون گل برسند و شکست نخورند از نمایش شاگردانش بسیار راضی و خشنود است.

به گزارش فوتبالی، اینزاگی در مصاحبه پس از بازی خود گفت: ما امشب (شب گذشته) مثل شیر بودیم. افتخار می‌کنم و حسی که دارم مانند حس برنده‌ها است زیرا ۱۰ نفره بودیم و مقابل رمی که ۱۱ نفره بود و ژکو و الشراوی و پدرو را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آورد به تساوی رسیدیم. اگر این‌گونه مقابل رم بازی نکنید ۵ گل دریافت می‌کنید. می‌دانستیم که می‌توانیم با ضدحمله به موقعیت گل دست پیدا کنیم اما ۱۰ نفره بودیم و فرصت چندانی نداشتیم. در واقه بازیکنان ما یک بار دیگر نشان دادند که چقدر خوب هستند. اگر این گونه ادامه بدهیم می‌توانیم در سری آ بمانیم.

در دقایق پایانی نزدیک بود داور بازی برای رم یک پنالتی بگیرد که VAR آن را رد کرد. اینزاگی در این رابطه می‌گوید: عصبانی بودم زیرا اگر با ارائه چنین نمایشی دست خالی از بازی بیرون می‌آمدیم غیرمنصفانه بود. بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در سری آ حضور پیدا می‌کنند و زمان برای رشد آن‌ها وجود دارد اما سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم می توانیم برنده شویم.

1101