سوژه روز؛ وقتی دروازه‌بان ذخیره منچستر داور چهارم شد!

سوژه روز؛ وقتی دروازه‌بان ذخیره منچستر داور چهارم شد!

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه‌بان ذخیره منچستر یونایتد شب گذشته در نقش داور چهارم ایفای نقش کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته منچستر یونایتد به مصاف نیوکاسل رفت و توانست حریف خود را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. در نیمه دوم شولا شورتایر (بازیکن ۱۷ ساله که برای اولین بار به زمین می‌رفت) و خوان ماتا قرار بود به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شوند که اتفاق جالبی در لحظه تعویض رخ داد و لی گرانت، دروازه‌بان ذخیره منچستری‌ها تابلو تعویض را بالای سر برد.

سایت اسپورت بایبل در این رابطه نوشته دلیل این اتفاق به کرونا مربوط است. در دوران پاندمی، اعضای کادر فنی هر باشگاه خودشان تابلوی تعویض را در اختیار دارند تا تعداد افرادی که دست‌شان به تابلو برخورد می‌کند محدود باشد. در دیدار اورتون هم دانکن فرگوسن تابلو را در دست گرفت و البته اعتراضی هم به این مسئله بوجود نیامد اما در دست گرفتن این تابلو توسط دروازه‌بان ذخیره اتفاقی جالب بود. شاید از همه جالب‌تر برای شورتایر که برای اولین بار وارد میدان می‌شد.

گرانت ۳۸ ساله در سال ۲۰۱۸ توسط مورینیو از استوک سیتی به منچستر یونایتد پیوسته و تا به حال ۲ بار برای منچستری‌ها به میدان رفته است. او البته بابت عدم حضورش در میدان ناراضی است اما گفته دوست دارم به منچستر کمک کند.

1101