عکس؛ واکنش زلاتان به گل لوکاکو در دربی چه بود؟

عکس؛ واکنش زلاتان به گل لوکاکو در دربی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در دربی میلان در این هفته از رقابت‌های سری آ، اینتر موفق شد با نتیجه سه بر صفر میلان را شکست داده و پیروزی مقتدرانه‌ای را به دست آورد. در این بازی روملو لوکاکو گل سوم اینتر را به ثمر رساند و به نوعی گل تحقیر آمیز این بازی را به ثمر رساند. لوکاکو پس از گلزنی خودنمایی کرد و با دست خود را نشان داد، اما واکنش رقیب او یعنی زلاتان پس از این گل چه بود؟

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ که در دربی قبلی میلان در کوپا ایتالیا، دعوای سخت با لوکاکو داشت و الفاظ رکیکی از او شنیده بود، اکنون شکست سنگینی را مقابل اینتر و روملو لوکاکو متحمل شد. بازیکن سوئدی پس از اینکه لوکاکو گل سوم اینتر را به ثمر رساند، سر خود را پایین انداخته و آن را به آرامی تکان داد و چهره‌ای به شدت مایوس و مضطرب از زلاتان به نمایش در آمد. زلاتانی که همواره قدرتمند جلوه کرده و در کمتر صحنه‌هایی از خود ضعف نشان می‌دهد.

در هر صورت در حال حاضر اینتر صدرنشین سری آ شده و شانس بالایی هم برای قهرمانی دارد. باید دید که شاگردان آنتونیو کونته می‌توانند روند خوب خود را حفظ کنند یا خیر. از طرفی نبرد میلان و اینتر و زلاتان و لوکاکو در شهر میلان بر سر پادشاهی همچنان ادامه دارد.

1470