عکس؛ طعنه‌ سنگین لوکاکو به زلاتان پس از گلزنی؟

عکس؛ طعنه‌ سنگین لوکاکو به زلاتان پس از گلزنی؟

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در دربی شهر میلان موفق شد با نتیجه 3 بر 0 میلان را شکست داده و پیروزی بزرگی به دست بیاورد. با این پیروزی اکنون اینتر صدرنشین جدول لیگ ایتالیاست و باید دید که در ادامه‌ی مسیر به چه شکل عمل خواهد کرد اما بدون شک شاگردان آنتونیو کونته با ادامه‌ی این عملکرد می‌توانند به قهرمانی در لیگ ایتالیا دست یابند.

به گزارش فوتبالی، اما گل سوم اینتر را در این بازی شخصی به ثمر رساند که هواداران میلان نفرت عمیقی از او دارند؛ روملو لوکاکو. این بازیکن در دربی قبلی میلان در جام حذفی ایتالیا، با زلاتان ابراهیموویچ درگیری شدیدی پیدا کرده بود به طوری الفاظ رکیکی میان این دو بازیکن رد و بدل شده بود. اکنون روملو لوکاکو در دربی میلان در سری آ، موفق شد گل سوم اینتر را به ثمر برساند و پیروزی این تیم را محکم و قاطعانه کند.

لوکاکو پس از گلی که زد به طرف پرچم کرنر دوید و با دستش، به خودش اشاره میکرد و به نوعی که بخواهد نشان دهد که او کسی بوده که این بلا را بر سر میلان آورده و در واقع او پادشاه شهر میلان است و اکنون مقابل چشم زلاتان ابراهیموویچ خودنمایی می‌کند.

همواره بحث های زیادی بین لوکاکو و زلاتان بر سر اینکه چه کسی پادشاه شهر میلان است بوده و اکنون لوکاکو با اشاره به خودش در مقابل زلاتان، به نظر می‌رسد که خود را پادشاه شهر میلان می‌داند.

1470