برخورد شدید سر بازیکن ناپولی به زمین؛ تقریبا بیهوش شد!

برخورد شدید سر بازیکن ناپولی به زمین؛ تقریبا بیهوش شد!

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای ناپولی گران ترین بازیکن تاریخ تیم ایتالیایی است اما برخورد سرش با زمین در حین بازی تیمش و آتالانتا در لیگ ایتالیا باعث شد که لحظاتی از هوش برود و بعد از آن هم به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش فوتبالی، اوسیمهن فصلی در سطح انتظارات نداشته است و چند ماه پیش برگزاری جشن تولدی که به ابتلایش به کرونا منجر شد، به شدت جنجال ساز شده بود و حالا باید دید که این برخورد نسبتا شدید چه تاثیری روی وی می گذارد. مهاجم نیجریه ای در این صحنه در حالی که روی زمین فرود آمد، نتوانست پشت سرش را کنترل کند و محکم با زمین برخورد کرد و به همین خاطر هشیاری خود را از دست داد.

اوسیمهن بعد از این صحنه با برانکار از زمین خارج شد و به بیمارستان منتقل شد که در فاصله چهار روز تا بازی با گرانادا در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم ایتالیایی را به شدت نگران کرد. البته مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که این بازیکن پس از خروج از ورزشگاه و در راه بیمارستان هشایری خود را به دست آورده و حالش بهتر است. این بازیکن به بیمارستان پاپا جیووانی منتقل شد تا مورد معاینه پزشکان قرار بگیرد و مشخص شود که مشکل دیگری در موردش وجود ندارد.

4125