حضور کورتوا در تمرین رئال مادرید با خودروی 300 هزار یورویی

حضور کورتوا در تمرین رئال مادرید با خودروی 300 هزار یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید با خودروی رولز رویس به ارزش بیش از 300 هزار یورو در تمرین روز یکشنبه رئال مادرید حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، کورتوا که علاقه خاصی به ماشین های لوکس دارد معمولا در تمرینات با خودروهای شیک ظاهر می شود و حالا نوبت حضور در تمرین رئال مادرید با یک خودروی گرانقیمت بود. تیبو برای تمرین روز یکشنبه رئال مادرید از یک خودروی رولز رویس به قیمت بیش از 300 هزار یورو استفاده کرد.

کورتوا بی تردید یکی از درخشان ترین بازیکنان فصل رئال مادرید بوده است که در بازی اخیر رئال مادرید و وایادولید نیز با چند توپگیری باعث شد تا دروازه تیمش بسته بماند و بدین ترتیب رئال مادرید سه امتیاز بسیار مهم را از آن خود کرد. رئال مادرید در هر سه بازی اخیرش کلین شیت کرده است و کورتوا نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داد و به نظر می رسد که زیدان و مدیران رئال مادرید هم از نمایش بازیکن بلژیکی کاملا رضایت دارند. به هر صورت حالا رئال مادرید که به سه امتیازی صدر جدول لالیگا رسیده، بازی بسیار حساسی با آتالانتا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رو دارد  و قطعا نمایش درخشان کورتوا و سایر بازیکنان رئال مادرید حائز اهمیت بالایی است.

4125