عکس؛ تیپ و کلاه عجیب و غریب بازیکن بارسلونا در نیوکمپ

عکس؛ تیپ و کلاه عجیب و غریب بازیکن بارسلونا در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لالیگا با نتیجه یک بر یک مقابل کادیز متوقف شد و نتوانست سه امتیاز را به دست بیاورد و تنها به یک امتیاز بسنده کرد. بارسلونا مدت هاست که بازیکنانی را به دلایل مختلف مثل مصدومیت در اختیار ندارد. آنسو فاتی و رونالد آرائوخو دو بازیکنی هستند که رونالد کومان آن‌ها را برای این بازی در اختیار نداشت.

به گزارش فوتبالی، رونالد آرائوخو و انسو فاتی که در لیست بازی بارسلونا مقابل کادیز حضور نداشتند، به ورزشگاه نیوکمپ آمدند تا بازی را از نزدیک ببینند اما تیپی که آن‌ها و به خصوص رونالد آرائوخو داشت، سوژه شد و مورد توجه برخی از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. آرائوخو از کلاهی که روی آن تصویری عجیب و غریب درج شده بود استفاده کرده بود و مشغول کار با موبایل خود بود که دوربین ها تصویر او را شکار کردند و عکس او تبدیل به سوژه شد.

آنسو فاتی در زمانی که در ترکیب بارسلونا بود عملکرد بسیار خوبی داشت اما اکنون به علت مصدومیت از ترکیب بارسلونا دور است و در واقع نبود او به تیم بارسا ضربه زده و خط حمله بارسا در حضور فاتی بسیار بازی می‌کرد و اکنون باید دید که شرایط آبی و اناری پوشان در ادامه به چه شکل خواهد بود.

1470