عکس؛ برادر مدافع رئال مادرید که بارسلونا را در دقیقه 90 متوقف کرد!

عکس؛ برادر مدافع رئال مادرید که بارسلونا را در دقیقه 90 متوقف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - کادیز در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا به نتیجه یک بر یک رسید. در واقع در این بازی بارسلونا در حال پیروزی یک بر صفر بود اما در دقایق پایانی روی خطایی که لنگله روی بازیکن کادیز در محوطه جریمه مرتکب شد، یک ضربه پنالتی به نفع کادیز اعلام شد و الکس فرناندز را این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

به گزارش فوتبالی، در واقع الکس فرناندز که این پنالتی را به گل تبدیل کرد و باعث متوقف شدن بارسلونا در دقیقه 90 شد، برادر ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید است و الکس هم مثل برادرش ناچو محصول آکادمی رئال مادرید است. در واقع اکنون الکس فرناندز، برادر ناچو فرناندز که در آکادمی رئال مادرید رشد یافته، موفق شد در این هفته از رقابت های لالیگا با گلزنی به بارسلونا در دقیقه 90 این بازی، حساب کار را به تساوی بکشاند و باعث شود تا رئال مادرید باز هم از بارسلونا در لالیگا پیش بیفتد و اکنون کار بارسا برای رسیدن به صدر جدول با توجه به لغزش اتلتیکومادرید بسیار سخت است.

این هفته از رقابت‌های لالیگا، هفته‌ی خوبی برای رئال مادرید بود چرا که آن‌ها در بازی خود به پیروزی رسیدند اما دو رقیبشان یعنی اتلتیکو مادرید و بارسلونا امتیاز از دست دادند.

1470