جهان‌نجاتی: می‌دانستیم از کجا باید حمله کنیم/پیش‌بینی ۶ گل را نداشتیم

جهان‌نجاتی: می‌دانستیم از کجا باید حمله کنیم/پیش‌بینی ۶ گل را نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: طبق آنالیزی که از سپاهان داشتیم خیلی زود به گل رسیدیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری فارس، مریم جهان نجاتی بعد از براری مقابل سپاهان در هفته دوم دور نهایی لیگ فوتبال، اظهارداشت: بازی جذابی را امروز شاهد بودیم. سپاهان نیمه اول را خوب شروع کرد. در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی، طبق آنالیزی که از حریف داشتیم خیلی زود به گل رسیدیم، همین موضوع وار را برای سپاهان سخت‌تر کرد.

سرمربی شهرداری سیرجان ادامه داد: نیمه اول را ۳ بر یک بردیم و نیمه دوم هم ۳ گل به ثمر رساندیم. می‌دانستیم باید از کجا حمله کنیم و به آنها گل بزنیم. این هفته برای ما به خاطر مصدومانی که بعد از بازی مقابل وچان داشتیم، هفته سختی بود. خدا را شکر می‌کنم و از بازیکنانم متشکرم که بازی زیبایی را ارائه کردند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید در بازی امروز ۶ گل به ثمر برسانید، گفت: خیر.

جهان نجاتی درباره داوری این بازی، عنوان کرد: بازی آنقدر در جریان بود که کمتر صحنه خاص و عجیب و غریب داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه داور نیمه اول لباسی شبیه به سپاهان داشت و بازیکن شما به اشتباه داور را گرفته بود، گفت: بله همین طور است. نمی‌دانم چطور این ناهماهنگی بود اما در نیمه دوم داور لباس خود را عوض کرد.

سرمربی شهرداری سیرجان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما بازی‌های قبلی فنی‌تر بودید، خاطرنشان کرد: نوع و سبک بازی سپاهان بچه‌های ما را تحت‌الشعاع قرار داد اما حمله از کناره‌ها در دستور کار ما بود که به دفعات انجام شد، ما کار خودمان را کردیم. شاید این موضوع به خاطر نوع چمن هم باشد، چون ما در چمن مصنوعی تمرین و بازی می‌کنیم اما بازی در چمن طبیعی برای بچه‌های ما سخت تر بود.

وی همچنین درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل شهرداری بم، یادآور شد: هفته آینده بازی سختی مقابل شهرداری بم داریم. باید این برد را فراموش کرده و بلافاصله استارت کار را برای بازی آینده بزنیم.

4731