محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر: به کاندیدایی که امتحان پس داده رای نمی‌دهم

محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر: به کاندیدایی که امتحان پس داده رای نمی‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی- تا روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، پایگاه خبری فوتبالی با اعضای مجمع درباره این انتخابات و معیارهای رییس فدراسیون فوتبال برای اداره این فدراسیون، گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز با امیرحسین محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کردیم. 

بوشهر خودش هم برای حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده هیات های فوتبال کاندیدا شده است.

گفت و گوی فوتبالی را با محتشم بخوانید:

سوال: به نظر شما رییس جدید فدراسیون فوتبال، باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

جواب: رییس جدید فدراسیون فوتبال باید یک مدیر اقتصادی و فوتبال باشد که  مشکلات مالی فدراسیون فوتبال را از وضعیت فعلی خارج کند و همچنین ارتباط خوبی با دولت داشته باشد و برای صعود تیم ملی به جام جهانی برنامه ریزی کند.

سوال: هیات رییسه جدید باید متشکل از چه کسانی و با چه خصوصیاتی باشد؟

جواب: هیات رییسه می تواند در تصمیم گیری تاثیر گذار باشد اما مهمترین شاخصه هیات رییسه این است که باید مطالبه گری کنند. در فدراسیون فوتبال مرسوم است که رییس و نواب رییس تصمیم گیری می کنند اما هیات رییسه جدید باید برای اتخاذ بهترین تصمیم ها تلاش کنند.

سوال: شما خودتان برای حضور در هیات رییسه ثبت نام کرده‌اید. چه برنامه ای برای بهتر شدن اوضاع فوتبال کشور و فدراسیون فوتبال دارید؟

جواب: برنامه هایی دارم که مهترین آنها انتخاب مدیران مرتبط با فدارسیون فوتبال و اصلاح ساختار فدراسیون فوتبال است. پیگیری حضور بانوان در ورزشگاه ها خواهد بود. 

سوال: به برنامه رای می دهید یا فرد؟

جواب: به کاندیدایی رای می دهم که  برنامه های نو دارد و به کاندیداهایی که امتحان خودشان را پس داده اند رای نمی دهم. 

سوال: رسانه ها و برنامه ها و مناظره ها در رسانه ها روی شما اثر می گذارد یا نه؟

جواب: اولین اتفاق مثبتی که برای فدراسیون فوتبال افتاد، اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال بود که با پیگیری جدی رسانه ها رقم خورد و این قدرت رسانه را نشان می دهد. به نظرم رسانه ها می توانند تاثیر گذار باشند. 

سوال: چالش های پیش رو و هزینه های سنگین تیم ملی و بدهی به آژانس های هواپیمایی و پرونده ویلموتس و ... دیگر مسایل را رییس جدید باید چطور مدیریت کند؟

جواب: اولین معضل وضعیت اقتصادی فدراسیون فوتبال است و باید در ابتدای کار تزریق مالی خوبی صورت بگیرد. امروز برنامه آقای شهاب الدین عزیزی خادم منتشر شد و اولین برنامه ایشان توجه به مسائل مالی و رسیدن تیم ملی به جام جهانی فوتبال بود.

سوال: آیا فدراسیون برای رییس جدید یک زمین سوخته است یا اینکه می شود دوباره فدراسیون را از همه نظر احیا کرد؟

جواب: قبول دارم نوع تفکر فدراسیون فوتبال سابق کهنه و به نوعی درجا زدن در زمین سوخته بوده اما نگاه اعضا مجمع فدراسیون فوتبال کاملا فراتر از این ماجرا هاست و دوستان در هیات ها دوست دارند کسی را انتخاب کنند که فضایی نو را در فدراسیون فوتبال ایجاد کند.

9697