تمجید سولشر از کاوانی: توانایی‌هایش را می‌‌شناسم؛ از درخشش او شگفت‌زده نمی‌شوم!

تمجید سولشر از کاوانی: توانایی‌هایش را می‌‌شناسم؛ از درخشش او شگفت‌زده نمی‌شوم!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی نروژی منچستر یونایتد به شدت از کاوانی تمجید می‌کند. او گفته از ابتدا می‌دانستند کاوانی چه توانایی‌هایی دارد و به همین دلیل بابت عملکردش سورپرایز نشده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سولشر در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: کاوانی؟ بابت نمایش‌های او شگفت زده نشده‌ام و فقط تحت تاثیر قرار گرفتم. با آندر هررا و دیگه فورلان و بازیکنان دیگری که ادینسون را می‌شناختند صحبت کردم. همه آن‌ها ادینسون را بابت رفتارها و شخصیتش تحسین می‌کردند. ما هم دقیقا چنین چیزی در او دیدیم. می‌توانم تنها بگویم که بابت نمایش‌هایش بسیار خوشحالم و روی من تاثیرگذار است اما شگفت زدگی؟ خیر. زیرا می‌دانستیم چه بازیکنی را جذب می‌کنیم.

سرمربی قرمزپوشان شهر منچستر در ادامه افزود: در رابطه با تمدید قراردادش هم در انتهای فصل می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم. هم با ادینسون بحث خواهیم کرد و هم بین خودمان در باشگاه اما باید بگویم کارهایی که او انجام داده بسیار مثبت بوده است. می‌خواهم بگویم که امیدوارم هوا در منچستر باعث پیشرفت او شود!

گفتنی است منچستری‌ها که در حال حاضر رتبه دوم لیگ برتر را در اختیار گرفته‌اند در زمینه کارهای هجومی بسیار خوب ظاهر شده‌اند. آن‌ها با ۵۰ گل در ۲۴ بازی عملکرد خوبی داشته‌اند و بهترین خط  حمله لیگ هستند.

1101