کومان: به دست زمان بدهید؛ او نیاز به یادگیری دارد

کومان: به دست زمان بدهید؛ او نیاز به یادگیری دارد

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان اعلام کرده سرجینیو دست به شدت به یادگیری نیاز دارد زیرا بازی در بارسلونا نسبت به بازی در هلند متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، سرجینیو دست یکی از خریدهای مهم برای بارسلونا در فصل جدید بوده اما نتوانسته تا این لحظه سمت راست خط دفاعی بارسا را سر و سامان بدهد. کومان در این زمینه به صحبت پرداخته است.

کومان در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: مشکلات دست بابت حضور در بارسلونا؟ فکر می‌کنم دلیل آن این باشد که به طور مستمر بازی نکرده زیرا مصدومیت داشته و این مصدومیت روی کمک‌هایش به تیم تاثیر گذاشته است اما او حالا از لحاظ فیزیکی خوب است. او تنها ۲۰ سال سن دارد و نیاز دارد تا چیزهایی را یاد بگیرد. او باید با جدیت بیشتری کار کند و با تمرکز بیشتر به فعالیت بپردازد. او  چند دوره داشته که در آن دوره‌ها ۱۰۰ درصد متمرکز نبوده است. با او در این رابطه صحبت کرده‌ام.

سرمربی تیم بارسلونا در ادامه گفت: با تمام ویژگی‌های مثبتی که او به تیم اضافه کرده است او نیاز دارد تا یاد بگیرد. او باید یاد بگیرد حضور در بارسلونا یک قدم بزرگ نسبت به بازی در هلند است. او به زمان نیاز دارد و البته به توصیه اما همه چیز از خودش آغاز می‌شود.

1101