آغاز و پایان متفاوت پرسپولیس در لیگ بیستم

آغاز و پایان متفاوت پرسپولیس در لیگ بیستم

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در حالی که هفته‌ها در نیمه‌های جدول حضور داشت و با کسب نتایج پرفراز و نشیب نتوانسته بود چهره یک تیم مدعی را از خود به نمایش بگذارد در پایان نیم فصل نخست عنوان قهرمانی را از چنگ تیم‌های مدعی در آورد.

به گزارش فوتبالی، مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را با تساوی بدون گل برابر سایپا آغاز کرد، نتیجه‌ای که در هفته دوم با برد نفتی‌های آبادان جبران شد، اما این موفقیت ادامه‌دار نبود، چراکه نفتی‌های مسجدسلیمان دومین تساوی این فصل را به شاگردان یحیی تحمیل کردند. 

چهار روز بعد شاگردان یحیی با برتری مقابل شهرخودرو این تساوی را هم جبران کردند، ولی این روند بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا و از دست رفتن جام این مسابقات ادامه پیدا نکرد و قرمزها در بازگشت دوباره به رقابت‌های لیگ کار خود را با تساوی مقابل نساجی مازندران از سر گرفتند و با همین فرمان در بازی با ذوب‌آهن، سپاهان و حتی استقلال پیش رفتند. 

تساوی‌های پی‌در‌پی که انتقادات بسیاری را به دنبال داشت. مصاف با فولاد، اما نوار تساوی‌های دنباله‌دار پرسپولیس را پاره کرد. با این حال بعد از کسب سومین برد فصل، شاگردان یحیی گل محمدی که بزرگ‌ترین افتخارشان نباختن در لیگ بود برابر آلومینیوم اراک تن به شکست دادند. با وجود این نخستین باخت این فصل پرسپولیس تکرار داستانی بود که پیش‌تر این تیم با قبول شکست برابر نفتی‌های مسجدسلیمانی در زمان کالدرون تجربه کرده بود. در واقع این باخت مانند شوکی مثبت پنج برد متوالی و سرانجام قهرمانی نیم‌فصل را برای سرخپوشان به دنبال داشت.

7655