پیش‌بازی میلان - اینتر؛ نفس‌ها در ایتالیا حبس می‌شود

پیش‌بازی میلان - اینتر؛ نفس‌ها در ایتالیا حبس می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – امروز از ساعت ۱۷:۳۰ اینتر و میلان حساس‌ترین جدال نیم‌فصل دوم را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از مدت‌ها تکلیف صدرنشین سری آ از طریق دلامادونینا مشخص می‌شود. میلان تا امروز اگر نگوییم شاهکار اما کار بزرگی کرده. تیم یک‌دست پیولی هنوز هم «جنم» شکست رقبا را دارد اما هرچه بیشتر می‌گذرد آثار خستگی و کمبود بازیکن در آن‌ها نمود پیدا می‌کند. میلان در نیم فصل اول کم اشتباه کرد و به موقع می‌درخشید اما حالا دیگر فرصت اشتباه ندارد و به پیچ‌های خطرناک رسیده. ابتدا اینتر و سپس رم و اگر از این پیچ‌ها به سلامت عبور نکند باید عطای قهرمانی را به لقایش ببخشد. آن‌ها به شدت نیاز به انرژی دارند. چه در ترکیب و چه در روحیه.

در سمت مقابل اینتر قرار دارد که بالاخره با این همه بریز و بپاش به صدر رسیده هرچند که بی‌انصافی است همه چیز را به خریدها ربط دهیم. کونته انسان جنگجویی است و این خصلت را به بازیکنانش به خوبی تزریق کرده. هنوز هم اینتر آن ابهت سال‌های مورینیو یا قبل از آن را ندارد اما در مسیر درستی قرار دارد و حالا در حال گرفتن پاداش است. نکته مهم برای آن‌ها این است که جز سری آ در هیچ جامی حضور ندارند و با تمرکز کامل می‌توانند چشم به اسکودتو بدوزند. در این راه هم باید امروز برنده شوند و کم کم شخصیت قهرمانی خود را شکل دهند.

اگر اینتر برنده شود باید آن‌ها را با درصد بسیار زیادی قهرمان دانست و می‌شود گفت همه چیز برای میلان تمام می‌شود اما اگر میلان برنده شود جدال باز هم حساس پیش خواهد رفت و نمی‌توان گفت قطعا میلان در پایان جام را در اختیار خواهد گرفت.

***
نتایج ۳ بازی آخر میلان مقابل اینتر یکی در میان برد و باخت بوده و حالا نوبت برد میلان است.
اینتر در ۵ بازی آخر مقابل میلان ۱۲ گل زده و در فاز هجومی بسیار عالی بوده.
بازی‌های آینده میلان مقابل ستاره سرخ است که بازی آسانی نیست و سپس رم،‌اودینزه،‌ورونا و ناپولی مقابل میلان قرار می‌گیرند. اینتر اما پس از این بازی مقابل جنوا، پارما، آتالانتا و تورینو قرار می‌گیرد که نسبت به بازی‌های آینده میلان آسان‌تر است.

***

ترکیب احتمالی میلان از نگاه گازتا: دوناروما – هرناندز – رومانیولی – کالابریا – کیائر – کسیه – تونالی – چالهانغلو – ربیچ – سالماکرز - زلاتان
ترکیب احتمالی اینتر از نگاه گازتا: هندانوویچ – اشکرینیار – دی‌فرای – باستونی – پریشیچ – حکیمی – بارلا – بروزوویچ – اریکسن – لوکاکو - مارتینز

1101