مورد ویژه در انتخاب خطیبی؛ قرار بود مربی خارجی بیاید!

مورد ویژه در انتخاب خطیبی؛ قرار بود مربی خارجی بیاید!

پایگاه خبری فوتبالی- انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور در تناقض با صحبتهای چند روز قبل معاون این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا رحیمی چند روز قبل و در لایو اینستاگرامی باشگاه تراکتور، وقتی صحبت از سرمربی تیم شد، اعلام کرد که این تیم یا با مسعود شجاعی ادامه می‌دهد یا سراغ مربی خارجی خواهد رفت:" یا مسعود شجاعی با یک کمک قوی به کار خود ادامه خواهد داد و یا به آوردن یک مربی خارجی فکر خواهیم کرد. اگر مسعود شجاعی به مربی‌گری ادامه ندهد، مجبور به آوردن مربی خارجی هستیم که در این صورت نیز بحث نشستن او بر روی نیمکت وجود دارد."

رحیمی در صحبتهایش مذاکره با مربیان ایرانی برای جانشینی مسعود شجاعی را رد کرده و گفته بود وقتی مربیانی مثل دنیزلی و لیکنز روی نیمکت تراکتور نشسته‌اند، بهتر است سرمربی بعدی هم در همین سطح باشد.

رحیمی گفته بود:" الان در بازار ایران یا مربیان تیم دارند یا این که مربیان آزاد را که می‌بینیم، با احترام، شجاعی از آن ها بهتر است. اما شاید شجاعی مجاب نشود و در این صورت ما به سراغ سرمربی خارجی خواهیم رفت"

به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور نتوانسته مجوز لازم برای جذب مربی خارجی را بگیرد که نهایتا مجبور شده سراغ سرمربی ایرانی برود و مربی‌ای را انتخاب کند که سابقه کار در این باشگاه را داشته است.

1984