سوژه شدن تمارض مضحک محمد صلاح در دربی مرسی ساید!

سوژه شدن تمارض مضحک محمد صلاح در دربی مرسی ساید!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، اورتون موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر لیورپول را شکست داده و در واقع فاتح دربی مرسی ساید شود و بدین ترتیب شاگردان آنچلوتی مچ شاگردان یورگن کلوپ را خواباندند و شانس لیورپول را برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر را باید کمتر از هر زمانی دانست.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از عجیب ترین صحنه‌هایی که در این بازی اتفاق افتاد، تمارض محمد صلاح در محوطه جریمه حریف برای گرفتن پنالتی بود. این صحنه به قدری واضح و دقیق بود که نیازی به هیچ تحلیل و بررسی در آن حس نمی‌شد چرا که محمد صلاح با عبور بازیکن اورتون از کنار خودش و برخورد بسیار کوتاه و تماس اندک دست مدافع اورتون با خودش، خود را به شکلی پرتاب کرد که گویا به شدت دچار شارژ شده است و در واضع تمارض محمد صلاح در این صحنه بسیار ناشیانه بود و باعث سوژه شدنش در برخی از رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی شد.

گفتنی است که محمد صلاح بازیکن بسیار با کیفیتی است و در قهرمانی های لیورپول در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا بسیار موثر بوده است و او حتی یک بار جایزه پوشکاش را فتح کرده اما روی این صحنه حرکت و در واقع تمارض او بسیار عجیب و غریب بود.

1470