رکورد شگفت انگیزی که سانچو از خودش به جای گذاشت

رکورد شگفت انگیزی که سانچو از خودش به جای گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - تا همین چند سال پیش روبرت لواندوفسکی و مارکو رویس زوج بی نظیر خط حمله دورتموند بودند اما حالا بازیکنان جوان دیگری هستند که این نقش را پذیرفته اند و هر هفته در تیم آلمانی می درخشند و خودی نشان می دهند.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب ارلینگ هالند دومین دبل پیاپی خود را پس از بازی با سویا در مقابل شالکه انجام داد. از سویی جیدون سانچو انگلیسی با گلزنی به جوان ترین بازیکن بوندسلیگا تبدیل شد که به 35 گل می رسد چرا که برای رسیدن به این رکورد فقط به 20 سال و ده ماه و 26 روز سن نیاز داشت. سانچو پاس گل دوم را هم داد. البته هالند که فعلا 30 گل در بوندسلیگا زده و چهار ماه جوان تر است به احتمال زیاد به زودی این رکورد را از سانچو می گیرد.

سانچو در سال 2017 با هشت میلیون یورو از منچسترسیتی به دورتموند ملحق شد و حالا به یکی از مهمترین بازیکنان آینده فوتبال انگلیس تبدیل شده است. گواردیولا به او در مورد موفقیت در سیتی اطمینان نداد و به همین خاطر این بازیکن تصمیم گرفت که راهی بوندسلیگا شود و حالا در دورتموند می درخشد و قیمتش در سایت ترانسفرمارکت به صد میلیون یورو رسیده است.مهاجم انگلیسی در فصل جاری با 10 گل و 15 پاس گل در همه تورنمنت ها فوق العاده ظاهر شده و عملکرد بی نظیری از خود ارائه داده است.

4125