کنایه نابودکننده مهاجم سابق اورتون به سرمربی بارسلونا

کنایه نابودکننده مهاجم سابق اورتون به سرمربی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - عمر نیاسه بهترین لحظه دوران فوتبالش را زمانی تجربه کرد که رونالد کومان در سال 2016 هدایت اورتون را به عهده گرفت. در ژانویه همان سال، مهاجم سنگالی با هجده میلیون یورو از لوکوموتیو مسکو به اورتون پیوسته بود و به نظر می رسید که آینده درخشانی پیش رویش است اما چند ماه بعد و با حضور مربی کنونی بارسلونا روی نیمکت اورتون، دوران ورزشی وی عملا نابود شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن پس از جدایی کومان از اورتون در مصاحبه با بی بی سی در انتقاد از مربی هلندی گفته بود:"کومان می خواست که من را نابود کند. من را هدف ایده آلی می دانست و بی وقفه برای نابود کردنم تلاش کرد. تلاش های زیادی کرد. پیراهن و کمدم را از من گرفت. من را به تیم رزروها فرستادند، جلوی غذا خوردنم با تیم را گرفتند و نمی گذاشتند با هم تیمی هایم رابطه داشته باشم. برایم خیلی سخت بود."

نیاسه پس از فسخ قرارداد با اورتون در حال حاضر بدون تیم است. او امروز پیامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و کومان را به خاطر شکست چهار بر یک مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا مسخره کرد و تصویری دیگر از پیروزی اورتون مقابل لیورپول منتشر کرد. وی در توصیف این دو تصویر نوشت:" عجب هفته ای!"

4125

کومان