عکس؛ لحظه‌ای که هالند جادوی خود را به نمایش گذاشت!

عکس؛ لحظه‌ای که هالند جادوی خود را به نمایش گذاشت!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های بوندسلیگا، دورتموند موفق شد با نتیجه 4 بر 0 شالکه را شکست داده و بردی مقتدرانه بدست بیاورد. در این بازی ارلینگ هالند عملکرد بسیار خوبی داشت و دو گل به ثمر رساند که یکی از آن‌ها روی یک ضربه برگردون استثنایی بود که توجهات را به خود جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دورتموند و شالکه در لیگ آلمان همواره یک بازی حساس بوده و به نوعی یک دربی پر از جنجال است. این بار در این بازی، دورتموند کاملا یک طرفه به بازی مسلط بود و توانست با نتیجه 4 بر 0 حریف خود را شکست دهد. ارلینگ هالند که این روز ها آوازه‌ی او همه جا پیچیده است و به عنوان یکی از آینده‌دار ترین بازیکن جهان از او نام برده می‌شود، در این بازی توانست روی یک ضربه برگردون با پاس جیدون سانچو، دروازه حریف را باز کند و تمام توجهات را به خود جلب کند.

پیرامون این بازیکن نروژی حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و برخی می‌گویند که او راهی رئال مادرید خواهد شد و برخی دیگر هم معتقدند که آینده‌ی این بازیکن به شکل دیگر و در باشگاه های دیگری رقم می‌خورد. در هر صورت باید دید که در نهایت این بازیکن آینده دار چه تصمیماتی خواهد گرفت.

1470