بارسلونا در یک قدمی جذب پدیده 15 ساله سوئدی

بارسلونا در یک قدمی جذب پدیده 15 ساله سوئدی

پایگاه خبری فوتبالی - استعدادهای فوتبال منطقه اسکاندیناوی در حال شکوفایی هستند. نامهایی نظیر هالند، کولوسفسکی و اودگارد نامشان را سر زبان ها انداخته اند. به نظر می رسد که شمال اروپا مملو از استعداد است و جدیدترین نامی که مطرح شده بازیکنی است که در رده های پایه کپنهاگ جلب توجهی کرده است. رونی باردگی در ماه نوامبر در سن 15 سالگی اولین قرارداد حرفه ای خود را با باشگاه دانمارکی امضا کرد. کپنهاگ اما حالا تحت فشار است چرا که شبه استعدادهای باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال جذب او هستند.

به گزارش فوتبالی، روزنامه دانمارکی BT گزارش داده است که بارسلونا جدی ترین مشتری پدیده جدید فوتبال دانمارک است هر چند که بایرن مونیخ و آژاکس هم او را می خواهند. این بازیکن در تابستان بعدی قطعا از دانمارک جدا خواهد شد چرا که قبل از این هم سوئد را ترک کرده بود. این بازیکن که در رده های پایه سوئد نیز خوش درخشیده است، از نظر رسانه های سوئد بزرگ ترین استعداد فوتبال این کشور از زمان زلاتان ابراهیموویچ است. او فقط یک سال در مالمو توپ زد و بعد از آن راهی دانمارک شد و با کپنهاگ قرارداد حرفه ای بست.

باردگی با وجود آن که اغلب در پست هافبک راست بازی می کند، آقای گل مسابقات زیر 17 سال دانمارک بوده و به همین خاطر خیلی سریع رشد کرده و به تیم زیر 19 سال کپنهاگ رسیده است. چپ پا، سریع، چابک و قدرتمند است. رونی باردگی حالا می تواند به پدیده جدید بارسلونا تبدیل شود. قیمت وی بیش از دو میلیون یورو خواهد بود .

4125