لیورپول 0-2 اورتون؛ غروب تلخ کلوپ در مرسی ساید

لیورپول 0-2 اورتون؛ غروب تلخ کلوپ در مرسی ساید

پایگاه خبری فوتبالی - سریال ناکامی های لیورپول تمامی ندارد. در حقیقت با وجود نتیجه خوب در لیگ قهرمانان اروپا به نظر می رسد که تیم کلوپ کاملا از لیگ برتر قطع امید کرده است و قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس در سراشیبی قرار دارد. آنها حالا با شکست در دربی مرسی ساید در مقابل اورتون حال و روز کاملا ناامیدکننده ای پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم آنچلوتی با گلهای ریچارلیسون و سیگوردسون مقابل تیم کلوپ پیروز شد و حالا دو تیم بندر لیورپول 40 امتیازی هستند. در زمانی که دو تیم در بازی رفت در لیگ انگلیس به مصاف هم رفتند، برای صدرنشینی رقابت می کردند و حالا در رتبه های ششم و هفتم قرار گرفته اند و شرایط برایشان کاملا متفاوت است.

در انتظار بقیه مسابقات لیگ انگلیس، لیورپول در حال حاضر در رتبه ششم قرار گرفته است و ممکن است که اختلافشان تا چلسی که تیم چهارم جدول است به شش امتیاز برسد و حتی کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد را هم یک رویا ببینند چه برسد به این که شانسی برای خود در مورد قهرمانی قائل باشند. به هر صورت به نظر می رسد که کلوپ پس از دو فصل درخشان در لیورپول حالا خطر پایانی وحشتناک را برای این فصل حس می کند و در مسیر غروب دوران طلایی خود در لیورپول قرار دارد.

4125