اتلتیکو مادرید 0-2 لوانته؛ گربه سیاه سیمئونه هم سر رسید!

اتلتیکو مادرید 0-2 لوانته؛ گربه سیاه سیمئونه هم سر رسید!

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید که در این فصل از رقابت‌های لالیگا عملکرد بسیار خوبی داشته و صدرنشین جدول این لیگ بوده است اکنون طی 4 روز در دو بازی مقابل لوانته امتیاز از دست داد. روخی بلانکو بازی اول خود مقابل لوانته را که معوقه‌ای از هفته دوم بود، به تساوی یک بر یک رسید و متوقف شد و اکنون هم در خانه‌ی خود با نتیجه‌ی دو بر صفر مقابل این تیم شکست خورد تا رئال مادرید و بارسلونا امید تازه‌ای برای فتح لالیگا در این فصل پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، عملکرد اتلتیکو مادرید در این فصل به قدری خوب بوده که آن‌ها با اقتدار صدرنشین لالیگا شده‌اند و اکنون با لغزش و شکست‌شان مقابل لوانته، هواداران رئال مادرید و بارسلونا امید تازه‌ای برای رسیدن به صدر جدول پیدا کرده‌اند هرچند که هنوز اتلتیکو با فاصله‌ی خوبی صدرنشین است و گرفتنِ آن‌ها آسان نیست و باید دید که در هفته‌های آینده چه نتایجی رقم خواهد خورد.

اما چیزی که واضح است این است که لوانته تبدیل به گربه سیاه شاگردان دیگو سیمئونه شده است. گل‌های این تیم را مورالس و خورخه دفروتوس به ثمر رساندند و اوضاع برای لوانته در این بازی بسیار ایده آل بود و دومین باخت فصل را به اتلتیکو مادرید تحمیل کردند.

1470