اینتراخت فرانکفورت 2-1 بایرن مونیخ؛ قهرمان جهان هم می‌بازد!

اینتراخت فرانکفورت 2-1 بایرن مونیخ؛ قهرمان جهان هم می‌بازد!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ آلمان، بایرن مونیخ در خانه حریف با نتیجه دو بر یک مغلوب اینتراخت فرانکفورت شد. البته بایرن مونیخ با این شکست هم همچنان صدرنشین بوندسلیگاست اما طبیعتا اختلافش با تیم هایی که در تعقیبش هستند کمتر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ سال هاست که در رقابت‌های بوندسلیگا قهرمان می‌شود و امسال هم به نظر میرسد که قهرمانی خود را تکرار خواهد کرد اما اکنون دچار لغزش در این هفته از رقابت‌ها شده است. بایرن مونیخ به تازگی موفق شده که در جام جهانی باشگاه ها هم قهرمان شود و در واقع با فتح یک 6 گانه خود را به عنوان بهترین تیم حال حاضر جهان معرفی کرد.

گل های این بازی را کامادا و امین یونس برای فرانکفورت و رابرت لواندوفسکی روی پاس لروی سانه برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و باید دید که عملکرد باواریایی‌ها پس از این باخت و در ادامه‌ی مسیر به چه شکل خواهد بود.

اکنون و با برگزاری این بازی که بایرن مونیخ در آن شکست خورد، اگر بخواهیم نگاهی به جدول بوندسلیگا داشته باشیم، بایرن با 49 امتیاز در صدر جدول است و اگر لایپزیگ بازی فردای خود مقابل هرتابرلین ر با پیروزی پشت سر بگذارد به 2 امتیازی بایرن مونیخ خواهد رسید. 

1470