عکس؛ پیراهن دادن بازیکن بارسلونا با پورشه!

عکس؛ پیراهن دادن بازیکن بارسلونا با پورشه!

پایگاه خبری فوتبالی - پس از برگزاری تمرینات امروز بارسلونا، جونیور فیرپو، مدافع آبی و اناری پوشان، با خودروی پورشه خود از کمپ تمرینی بارسلونا خارج شد. او در این مسیر و در حالی که تازه از محل تمرینات باشگاه بارسلونا خارج شد، به سمت هواداران رفت و از داخل ماشین خود، یک پیراهن بارسلونا که نام خودش روی آن درج شده بود را به یک هوادار داد.

به گزارش فوتبالی، معمولا پس از تمرینات بارسلونا، هواداران این تیم پشت کمپ های تمرینی جمع می‌شوند و از بازیکنان پیراهن و امضا می‌گیرند. در یکی از این قبیل اتفاقات که پس از تمرینات امروز بارسلونا رخ داده بود، جونیور فیرپو با خودروی پورشه‌ی خود از محل تمرینات بارسلونا خارج شد و به سمت خیابان حرکت کرد و در مسیر به هواداران بارسا که آنجا ایستاده بودند و تشویق می‌کردند، یک پیراهن بارسلونا با اسم و شماره‌ی خودش داد.

بارسلونا در این روز ها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و در واقع پس از شکست سنگین چهار بر یک مقابل پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، مقداری اوضاع این باشگاه به هم ریخته است. بارسلونا در کل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و باید دید که از این بحران ها به چه شکل خروج خواهد کرد.

1470