روز ویژه برای خانم گل فوتبال زنان در سنندج

روز ویژه برای خانم گل فوتبال زنان در سنندج

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان به هفته دوم رسید و چهار تیم برای نزدیک‌تر شدن به عنوان قهرمانی تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی وبه نقل از ورزش سه، در دومین هفته مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان، چهار تیم منتخب مرحله مقدماتی باید فردا به مصاف یکدیگر بروند؛ در سنندج، وچانی‌ها که هفته اول را با شکست مقابل شهرداری سیرجان از میدان خارج شدند باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهرداری بم بروند که به دنبال دومین برد متوالی خود است تا راه قهرمانی را هموارتر کند.

اتفاق مهم درباره این مسابقه حضور زهرا قنبری کاپیتان تیم‌ملی و خانم گل ادوار لیگ برتر فوتبال زنان در ترکیب وچانی‌هاست؛ بازیکنی که در ابتدای فصل با نقل و انتقالی پر سر و صدا از شهرداری بم راهی وچان شد و حالا فردا باید مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

در دیگر دیدار فردا، طلایی‌پوشان اصفهانی که هفته نخست در بم متحمل شکست شدند، در خانه خود پذیرای شهرداری سیرجان هستند؛ شاگردان امیرشقاقی در سپاهان به دنبال اولین برد و زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی هستند و سیرجانی‌ها می‌خواهند با سوغاتی سه امتیازی از اصفهان به خانه بازگردند و یک گام بلند به سوی قهرمانی بردارند.

برنامه هفته دوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال زنان:

یکشنبه 3 اسفند - ساعت 13

وچان کردستان – شهرداری بم

فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری سیرجان

4774