لئائو: میلان را به اینتر ترجیح دادم/ زلاتان مثل برادر بزرگ‌تر من است

لئائو: میلان را به اینتر ترجیح دادم/ زلاتان مثل برادر بزرگ‌تر من است

پایگاه خبری فوتبالی – رافائل لئائو پیش از دربی میلان درباره انتخاب میلان و حضور در این تیم و شرایط فعلی‌اش به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، لئائو یکی از گزینه‌های مهم برای چند تیم اروپایی بود که در نهایت میلان توانست با ۳۰ میلیون یورو او را خریداری کند. لئائو در آن دوران اینتر را هم خواهان خود می‌دید اما تصمیم گرفت میلان را انتخاب کند. او در جدیدترین مصاحبه اش دلیل این انتخاب را توضیح داده است.

لئائو در گفت و گو با کوریره گفته: من میلان را انتهاب کردم زیرا مدیر باشگاه با من قبل از دیگران صحبت کرده بود و میلان اولویت من بود. وقتی میلان شما را بخواهد شما نمی توانید به آن‌ها نه بگویید. زلاتان در تیم مانند برادر بزرگتر من است. او یک نقطه مرجع با ذهنیت برنده است که در دیگران ندیده‌ام.

فردا شب تیم میلان در چهارچوب رقابت‌های سری آ یک دیدار مهم مقابل اینتر خواهد داشت. میلانی‌ها برای بازگشت به صدر جدول باید این دیدار را ببرند و لئائو هم امید دارد تا در بازی حضور داشته باشد و بدرخشد. مهاجم پرتغالی میلان درباره دربی فردا گفته: می‌خواهم به تیم کمک کنم و تمام تلاشم را انجام دهم. اگر اشتباهات فنی داشته باشم امیدوارم بتوانم با شخصی، فداکاری و تعهد آن را جبران کنم.

1101