دودستگی هواداران بارسلونا در نظرسنجی مارکا؛ کومان بماند یا ژاوی بیاید؟

دودستگی هواداران بارسلونا در نظرسنجی مارکا؛ کومان بماند یا ژاوی بیاید؟

پایگاه خبری فوتبالی – در نظرسنجی برگزار شده توسط مارکا مشخص شده نیمی از هواداران بارسلونا می‌خواهند کومان به کارش ادامه دهد و نیمی دیگر هم خواهان حضور ژاوی هستند.

به گزارش فوتبالی،‌ پس از شکست در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان، مارکا اقدام به برگزار نظرسنجی برای مخاطبین خود برای بارسلونا کرد تا نظر هواداران بارسلونا درباره کادرفنی را بداند. تا این لحظه، ۴۴ درصد از هواداران حامی کومان هستند و ۴۵ درصد هم اعتقاد دارند باید ژاوی سرمربی شود. ۱۱‍‍ درصد دیگر هم دوست دارند ناگلزمان روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

مارکا به طور کلی در رابطه با وضعیت فعلی بارسلونا نوشته موافقین کومان معتقدند او به تازگی یک پروژه را آغاز کرده و با توجه به حرفش مبنی بر اینکه در نیمه راه هستیم باید به او فرصت داد. همان طور که رایکارد هم در گذشته در ابتدا درخشان ظاهر نشد. کومان اما به خاطر برگزاری انتخابات بارسلونا از جایگاهش مطمئن نیست و ممکن است با انتخاب رئیس جدید جایگاهش را از دست بدهد.

رقیب اصلی کومان ژاوی است. فونت که یکی از مهم ترین گزینه‌های ریاست بارسلوناست قصد دارد او را استخدام کند و هواداران بارسلونا هم در نظرسنجی نشان دادند با توجه به خاطرات خوب، به ژاوی اطمینان دارند.

در دیگر نظرسنجی، ۶۹ درصد از هواداران بارسلونا متقدند لاپورتا برنده می‌شود و تنها ۲۰ درصد اعتقاد دارند فونت برنده می‌شود. دیگر افراد هم نامزدهای دیگر را مدعی برنده شدن می‌دادند.

110۱