مکوندی: برای پذیرفتن هدایت نفتی‌ها باید بدانم باشگاه چقدر توان مالی دارد

مکوندی: برای پذیرفتن هدایت نفتی‌ها باید بدانم باشگاه چقدر توان مالی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه سرمربیگری نفت مسجدسلیمان می‌گوید برای پذیرفتن هدایت نفت باید بداند باشگاه چقدر توان مالی دارد تا بر این اساس بازیکنانی جذب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در رابطه با برخی اخبار مبنی بر توافق او با نفتی‌ها اظهار کرد: یک سری صحبت‌ها با مدیران باشگاه نفت انجام دادیم و شرط و شروط‌مان را به آن‌ها گفتیم و آن‌ها اهداف‌شان را به ما گفتند و قرار است بررسی شود و نتیجه مشخص شود. به هر حال یا هدایت این تیم را به عهده می‌گیرم یا این‌که گزینه دیگری سرمربی نفت می‌َشود. یکی از مسائلی که مطرح شد مسائل مالی بود و باید بدانیم باشگاه چقدر توان مالی دارد.

او با بیان این‌که با دست خالی نمی‌َشود بازیکن جذب کرد، گفت: براساس شرایط مالی تیم باید بازیکن جذب شود. همه چیز باید برای من مشخص شود و قول و قرار گذاشتن برای من ملاک نیست. چه من باشم و چه فرد دیگری انتخاب شود امیدوارم تیم موفق شود و شرایط بهتر از این شود. همه برای بهتر بودن تلاش خواهند کرد.

هدایت یزدی و فرزاد حافظی نیز دیگر گزینه‌های نفتی‌ها برای نشستن روی نیمکت این تیم هستند و باید دید باشگاه نفت مسجدسلیمان با کدام یک به توافق خواهد رسید.

7474