کمک مالی هوادار اینترناسیونال برای گرفتن اجازه حضور بازیکن تیم

کمک مالی هوادار اینترناسیونال برای گرفتن اجازه حضور بازیکن تیم

پایگاه خبری فوتبالی – یک هوادار تیم اینترناسیونال به باشگاه مورد علاقه‌اش کمک کرد تا در بازی مقابل فلامینگو به زمین برود.

به گزارش فوتبالی، رودینی، مدافع راست سابق تیم فلامینگو در دسامبر ۲۰۱۹ به طور قرضی از این تیم به اینترناسیونال پیوست. قرارداد رودینی قرضی بوده اما آپشن خرید دائمی هم با مبلغ ۴ میلیون در قرارداد قرار داده شده اما نکته اینجاست در یک بند قید شده که تنها در صورتی او می‌تواند مقابل تیم سابقش بازی کند که مبلغی به باشگاه فلامینگو پرداخت شود. به همین دلیل هم یک هوادار تیم اینترناسیونال حاضر شده تا ۱۵۰ هزار یورو به باشگاه کمک کند و رودینی اجازه بازی مقابل اینترناسیونال را پیدا کند.

در بیانیه‌ای که اینترناسیونال منتشر کرده آمده است: باشگاه اینترناسیونال اطلاع می‌دهد که جمعه (۱۹ فوریه) کمکی به ارزش ۱۵۰ هزار یورور به باشگاه از طرف السومار شفر به باشگاه ارسال شده. بدون هیچ گونه انتظار. از او بسیار متشکریم.

در حال حاضر تیم اینتر ناسیونال با ۶۹ امتیاز از ۳۶ بازی در صدر قرار دارد و فلامینگو با ۶۸ امتیاز از ۳۶ بازی دوم است. به همین دلیل هم بازی فردا شب این ۲ تیم در  فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد. ناسیونالی‌ها در صورت برد قهرمان هستند و فلامینگویی‌ها هم در صورت برد به صدر خواهند رفت و قهرمانی در دست خودشان خواهد بود.

1101