سیف الله‌پور: ما 7 تا 9 بازیکن جدید می گیریم

سیف الله‌پور: ما 7 تا 9 بازیکن جدید می گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست مدیر عاملی باشگاه نساجی می گوید این تیم تا هفته آتی 7 تا 9 بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ایزد سیف‌الله‌پور، سرپرست مدیر عاملی باشگاه نساجی که در این باره با شبکه استانی تلویزیون صحبت می کرد، گفت: حضور تیم های دولتی و بودجه های کلانی که برای جذب بازیکن صرف می کنند کار را برای نساجی سخت کرده و تلاش برای جذب بازیکن یک جدال نابرابر است اما نساجی تلاش می کند تا پیش از شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر 7 تا 9 بازیکن جدید جذب کند و این نوید را به تماشاگران تیم می دهم که حضور این بازیکنان در هفته آتی در ترکیب تیم نهایی خواهد شد. الان اشاره به اسم بازیکنان نمی کنم به این خاطر که برخی از تیم ها سعی می کنند با ارائه پیشنهادات کلان به بازیکنانی که مد نظر ما هستند کار را برای ما سخت کنند و از سویی برخی از بازیکنان هم بدون اینکه صحبتی با آنها کرده باشیم اسم تیم نساجی را مطرح می کنند تا به تیم های دیگر بروند و قراردادهای کلان امضاء کنند. 

سیف الله‌پور با تشکر از اداره کل ورزش و جوانان استان و هم چنین بسیج سازندگی که در حال آماده کردن استادیوم شهدای ساری برای میزبانی از بازی های نساجی هستند ابراز امیدواری کرد که دیدار نساجی در برابر آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر در استادیوم شهدای ساری برگزار شود. 

هم چنین قرار است با مشارکت شهرداری قائمشهر و دانشگاه آزاد این شهر استادیوم شهید وطنی در آینده ای نزدیک مجهز به چمن طبیعی با کیفیت شود که ایزد سیف الله‌پور با اشاره به این نکته از این دو نهاد هم برای کمک به تیم نساجی تشکر کرد.

7474