اعتقاد هواداران لوانته: یک روح از دروازه محافظت می‌کند!

اعتقاد هواداران لوانته: یک روح از دروازه محافظت می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران لوانته اعتقاد دارند یک روح از دروازه‌شان محافظت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در دیدار این هفته خود ناکام ماند و نتوانست به برد مقابل لوانته دست یابد. بازی روخی بلانکو مقابل لوانته ۱-۱ شد اما نکته جالب موقعیت صد در صد گلی بود که آنخل کوره‌آ از دست داد.

بازی اتلتیکو مادرید مقابل لوانته در ورزشگاه اختصاصی لوانته‌ای‌ها برگزار شد. در صحنه مذکور هم آنخل کوره‌آ فاصله ای کمتر از ۵ متر با دروازه داشت و به آسمان کوبیدن توپ بسیار عجیب به نظر می‌رسید که مارکا در گزارشی یک دلیل عجیب برای آن ذکر کرده است.

ماجرا از این قرار است که سال‌ ۲۰۰۵ دودا (مهاجم تیم مالاگا) پس از  دریبل دروازه‌بان و مدافع تیم لوانته مقابل دروازه خالی قرار گرفت اما ضربه‌ای به سمت دروازه نزد و پاس داد. دودا پس از پایان بازی در مصاحبه خود گفت: چیزی از من گذر کرد. نمی‌دانم چه چیزی بود اما چیزی بود که در آن لحظه دیدم!

مدتی پس از این اتفاق لوانته‌ای‌ها نوشتند در سال ۲۰۰۳ تعداد ۴ نفر از هواداران این تیم که قصد داشتند سفر کنند تا بازی لوانته را ببینند در یک تصادف رانندگی کشته می‌شوند و خاکستر آن‌ها در حوالی دروازه جنوبی ورزشگاه لوانته ریخته می‌شود. به همین دلیل هم هواداران لوانته معتقدند «بانوی سپید» از دروازه فوق محافظت می‌کند.

1101