بیانیه باشگاه ستاره سرخ بلگراد برای عذرخواهی از زلاتان

بیانیه باشگاه ستاره سرخ بلگراد برای عذرخواهی از زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ستاره سرخ بلگراد به خاطر شعارهای توهین آمیز علیه زلاتان ابراهیموویچ در حین بازی لیگ اروپا از مهاجم سوئدی عذرخواهی کرد و اعلام کرد که مقصران، شناسایی و تنبیه خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی در کل بازی روی نیمکت نشست و در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، میلان و ستاره سرخ به تساوی 2-2 رضایت دادند.اخیرا ویدیویی در توییتر منتشر شده است که نشان می دهد مهاجم میلان با توهین هواداران ستاره سرخ مواجه می شود آن هم در حالی که با توجه به محدودیت های کرونا این هواداران نباید در استادیوم می بودند.

خبرگزاری آنسا گزارش داده است که تیم صربستانی "عذرخواهی صادقانه ای" به خاطر این اتفاق ناخوشایند از بازیکن سوئدی داشته و وعده داده اند که هواداران خاطی را شناسایی و تنبیه خواهند کرد. در بیانیه باشگاه ستاره سرخ نوشته شده است:" باشگاه ما شدیدا شعارهای توهین آمیز علیه زلاتان ابراهیموویچ را محکوم می کند. به عنوان یک باشگاه همه تلاش خود را داشتیم تا مطمئن شویم که سازماندهی بازی در سطح دو تیم بوده است و ما اجازه نمی دهیم تا برخی از افراد به مهمان نوازی باشگاه و مردم ما لطمه بزنند و به آن خدشه وارد کنند."

4125