تیم خریدهای رویایی بکام برای اینتر میامی؛ از بوسکتس تا مسی

تیم خریدهای رویایی بکام برای اینتر میامی؛ از بوسکتس تا مسی

پایگاه خبری فوتبالی  - در عین شگفتی، رایان شاوکراوس تصمیم گرفت که قید حضور در استوک را بزند و پیراهن تیم اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام را بپوشد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 33 ساله بیش از 400 بازی در استوک داشت اما برای فصل جدید لیگ آمریکا که در ماه آوریل شروع می شود، در اینتر میامی توپ خواهد زد.بکام سعی می کند که ترکیبی با کیفیت را ایجاد کند و تیم قدرتمندی را برای حضور در لیگ آمریکا بسازد. او به طور مثال فیل نویل را برای هدایت تیمش انتخاب کرد و چهره های سرشناسی نظیر گونزالو هیگواین و ماتوئیدی را برای افزایش کیفیت تیمش به خدمت گرفت. اینتر میامی البته مسعود اوزیل را هم می خواست اما هافبک آلمانی راهی فنرباغچه شد اما برخی می پرسند که آیا بکام می تواند لیونل مسی را راضی کند و بازیکن آرژانتینی را در تابستان بعدی به لیگ آمریکا ببرد. مسی در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و منچسترسیتی و پی اس جی به دنبالش هستند هر چند که شایعاتی وجود دارد که دوست دارد به همراه خانواده اش راهی کشور آمریکا شود. البته بر اساس قوانین لیگ آمریکا، هر تیم فقط می تواند سه بازیکن با دستمزدی بالاتر از سقف دستمزد را داشته باشد و بکام نمی تواند دست به جنون بزند.

اگر بخواهیم تیمی از بازیکنان سرشناسی که نامشان پیرامون اینتر میامی مطرح شده را پیدا کنیم، به این تیم می رسیم: سرجیو رومرو، آنتونیو والنسیا،  رایان شاوکراس، لئاندرو گونزالس پیرز، کیران گیبس، سرجیو بوسکتس، ماتوئیدی، ویل تراپ، تئو ولکات، لیونل مسی، گونزالو هیگواین.

4125