زیدان: درخشش امباپه متعجبم نکرد، تا پای جان می‌جنگیم

زیدان: درخشش امباپه متعجبم نکرد، تا پای جان می‌جنگیم

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، اظهار داشت که درخشش کیلیان امباپه در دیدار برابر بارسلونا در نوکمپ باعث تعجیب و شگفتی او نشده است. 

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن این هفته موفق شد در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه 1 - 4 برابر بارسلونا به پیروزی برسد و مهاجم فرانسوی در این دیدار هت تریک کرد. درخشش امباپه در این دیدار باعث شد که بسیاری از او تمجید کنند و صحبت انتقال این بازیکن به رئال مادرید بار دیگر به صورت جدی مطرح شود. زین الدین زیدان نیز پیش از دیدار برابر رئال وایادولید در گفتگو با خبرنگاران به نمایش این بازیکن واکنش نشان داد. سرمربی فرانسوی در پاسخ به این سوال که شاهد پیروزی پی اس جی بوده گفت: " من تمام دیدارها را دیدم و همیشه از دیدن بازی خوب لذت می‌برم. از این نظر مانند تمام هواداران هستم. "

او در پاسخ به این که آیا به جذب ستاره فرانسوی علاقه دارد گفت: " من وارد این موضوع نمی‌شوم. بله، همه درباره بازی حرف می‌زنند اما کاری که امباپه انجام داد من را شگفت‌زده نکرد چون من او را می‌شناسم. من به عنوان یک هوادار بازی را دیدم و مهمترین کاری که باید انجام دهیم حضور در بازی فرداست. " 

او درباره احتمال جانشینی رونالدو و مسی توسط هالند و امباپه اظهار داشت: " باید ببینیم. آنها مانند کریستیانو و مسی و نیمار بسیار خوب هستند. آنها جوان‌تر هستند و بازیکنان زمان حال و اینده به حساب می‌آیند. "

کریم بنزما به دلیل مصدومیت در تمرین امروز تیمش حضور نداشت و زیدان در این باره گفت: " او فردا بازی نخواهد کرد. او احساس درد دارد چون این اتفاق روز گذشته افتاده است. او فردا در میدان حضور نخواهد داشت. باید ببینیم هفته آینده چه خواهد شد. "

شایعاتی درباره آینده سرخیو راموس به گوش می‌رسد اما زیدان علاقه‌ای به صحبت در این باره نداشت و گفت: " همه نظر خودشان را دارند. ما می‌خواهیم تمدیدها را انجام دهیم و سپس همیشه صحبت درباره افرادی که به تیم اضافه خواهند شد وجود دارد. این موضوع هرگز پایان ندارد. همه ما اینجا کار می‌کنیم و از این موضوع خبر داریم. "

رئال مادرید شش امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرنشین فاصله دارد که یک بازی کمتر انجام داده اما زیدان تسلیم نشده است. سرمربی فرانسوی مدعی شد: " هنوز 45 امتیاز باقی مانده و ما بدون فکر کردن به تیم دیگری به همین روند خودمان ادامه خواهیم داد. ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم. هر روز باید بازی و تمرین کنیم و اگر خوش شانس باشیم می‌توانیم از شرایط روزانه استفاده کنیم. هر سال یک رقابت است و ما ادامه خواهیم داد. دو جام برای ما باقی مانده که لالیگا و لیگ قهرمانان است و ما تا پای جان مبارزه خواهیم کرد. "

1811